Fake instagram hesabı açıp kızlarla konuşmam eziklik mi?

Normalde tipsiz özgüvensiz biriyim. Kızlara yazdığımda tipimden dolayı reddediliyorum. Ben de gerçekçi bir yakışıklı erkek profili oluşturdum. Yazdığım 3 kızdan 2 si dönüş yapıyor ben de yalnızlığını hafifletiyorum. Sizce bu eziklik midir?
Güncellemeler
7 ay
Ne önerirsiniz bana
Fake instagram hesabı açıp kızlarla konuşmam eziklik mi?
Cevapla