Kizlar sevgilim uyuyorum dedi ama konumu disarida gosteriyordu?

nerdeyse 3 yillik bir iliskimiz var ve universiteden oturu uzak mesafe iliskisi yurutuyorduk. derslerinin cok yogun oldugu bir gun yurda gittiginde bana dusa girip dizi izleyerek uyuyacagini soyledi, interneti de az oldugu icin diziyi indirmis internetini kapatarak izleyecekmis. biraz vakit gectikten sonra nedense bi konum uygulamasina bakmak istedim ve baktigimda disarda oldugunu gordum. en az 20 kez aradim sayisiz sms attim cunku wp interneti kapaliydi. asla geri donmedi, o sirada annesiyle de iletisime gectim onun ve babasinin da telefonlarini acmadi. yaklasik 1-2 saat sonra bana yazdi ve yeminler etmeye basladi. sozde yeni uyandigi icin ondan anlik olarak bir fotograf atmasini istedim ve asla uyumus gibi gpzukmuyordu yuzu, gozleri sis degildi saclari yeni yikanmis olmasina ragmen asla kabarmamisti ve hatta yapilmis gibi diken diken gozukuyordu. 3 yildir tanidigim bir insan ve tabii ki yeni uyandiginda nasil gorundugunu adim gibi biliyorum. onun bana soyledigi sey suydu: ben uyuyordum telefonum yere dusmus oda arkadasim (kykda kaliyor) disari cikacakmis ve benim telefonumu kendi telefonu zannedip almis, bunu dolmusa bindiginde fark etmis, cebine koymus bir daha da telefona hic bakmamis. benim kafami karistiran durumlar sunlar:cocuk yaninda iki telefon oldugunu nasil fark etmedi, yurttan cikarken bulusacagi arkadaslariyla hic mi haberlesmedi (telefonu hic mi eline almadi yani) telefonun kilifindan, agirligindan ve sevgilimle ikimizin oldugu duvar kagidindan olayi nasil anlamadi, +20 arama, sayisiz mesaji nasil hic fark etmedi (soyledigine gore telefon sessizdeymis). ayrica ben ona artik egri otur dogru konus bak her sey ortada artik bana neden bunu yaptigini acikla lutfen gibisinden bir konusma da yaptim ama asla kabul etmedi ve ben de ona yurda girerken okuttuklari parmak izini gostermedigi surece inanma imkanimin olmadigini soyledim. o anlik sinirle kendi konumumu kapattim sonrasinda bir baktim o da kapatmis. onun yerinde olsaydim ve olay onun anlattigi gibi bir seneryoda yasanmis olsaydi ben o konumu kapatmaz, inadima acik tutardim benim saklayacak hicbir seyim yok izlenimi vermek icin. ben ona en son artik dayanamadigimi ve uzaklasmak istedigimi soyledim ve bunun uzerine bana 2 bucuk gun boyunca asla yazmadi, iletisime gecmeye calismadi. ben yine eger onun yerinde olsaydim kendimi kanitlamak icin kicimi yirtardim, o parmak izi kayitlarini alamasam bile tek carem konusarak ikna etmek oldugu icin asla susmaz surekli ikna etmeye calisirdim. bugun aksam artik bir kesinlik olusmasi icin ona bir mesaj attim, ona inanmadigimi ve en cok da cabasizliginin beni uzdugunu, artik her sey icin cok gec kaldigini soyledim. o da bana yapmadigim bir sey icin cabalamak sucumu kabul etmek olurdu, yalniz kalmak istedigini dusundugum icin sana ulasmadim tarzinda bir mesaj yazdi. ben de kanitlamak icin de cabalamadin kusura bakma ama bence ikisi de ayni sey, kaybetmekten korkmayisin da bana her seyi acikliyor yazdim ve bu mesajıma bir saat bakmadi 2 kez aradim acmadi ve sonunda engelledim beni o 1 saatin sonunda aradi ve disarda oldugunu odev yaptigi icin gormedigini (bu arada asla derslerini onemseyen, odev yapmak icin disari cikacak ve sevgilisi ondan ayrilirken carsambaya yetisecek odevi pazar gunu yaparken deli gibi odaklanip telefona bakmayacak birisi degil normal sartlarda) telefonun sarjda oldugunu soyledi ben de tekrardan ona inanamayacagimi ve bittigini soyledim. cok ayip ediyorsun yaziklar olsun bana bir gram guvenmiyorsun vesaire dedi. iliskiyi o sekilde bitirdim bu arada iliskimiz cok toksikti ve cok kuruntulu, kisitlayici bir insandi. sizce soyledigi seylerin gercek olma ihtimali var mi?

Kizlar sevgilim uyuyorum dedi ama konumu disarida gosteriyordu?
Cevapla