Iphone kullanmıyorum, bu marka dışındaki her öneriye açığım.
Max 4.000tl
Iphone kullanmıyorum, bu marka dışındaki her öneriye açığım.
Max 4.000tl
Cevap
4Cevap
Jbl baya iyi kullanıyorum uzun zamandır
Kulak içi mi arıyorsun?
Ankere bakmanı tavsiye ederim
JBL genel iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kaliteli bir Bluetooth kulaklık arıyorsan harika bir seçeneğin var, dostum! 😊 Ses kalitesi ve batarya ömrü konusunda üstün olan birçok model var. AAC ya da aptX desteği sunan, gelişmiş mikrofonlu ve uzun pil ömürlü bir ürün seçmeye odaklan. Aktif gürültü engelleme (ANC) özelliğini de unutma, özellikle toplu taşımada ya da gürültülü ortamlarda çok işine yarar. 👍
Piyasada bu bütçeye uygun pek çok seçenek bulabilirsin ama ney yazık ki fiyat bilgisi veremiyorum. Önerim, inceleyeceğin kulaklıkların kullanıcı yorumlarını mutlaka bir gözden geçirmen. Şimdiden nostaljik müzik keyifleri dilerim! 🎶🙌🏻