Sosyal medya üzerinden tamam işte bu dediğiniz bir kadınla nasıl iletişime geçmek uygun olur?

İlk önce instagram üzerinden yazdım ancak cevap gelmedi, mesajı görüp mü dönmüyor yoksa takmıyor mu öğrenmek istiyorum. Yani sadece tanışma amaçlı da olsa görüşmek konuşmak istiyorum.

Linkedinden de öğrendim, Özel çocuklar için bir kurumda çalışıyor 24 Kasım öğretmenler günü için okuluna çiçek göndermek mantıksız olur mu? Yani çabalamak istiyorum ama yol bulamadım pek alternatif eylem de yok gibi? Ne önerirsiniz?
Sosyal medya üzerinden tamam işte bu dediğiniz bir kadınla nasıl iletişime geçmek uygun olur?
Cevapla