İlk önce instagram üzerinden yazdım ancak cevap gelmedi, mesajı görüp mü dönmüyor yoksa takmıyor mu öğrenmek istiyorum. Yani sadece tanışma amaçlı da olsa görüşmek konuşmak istiyorum.
Linkedinden de öğrendim, Özel çocuklar için bir kurumda çalışıyor 24 Kasım öğretmenler günü için okuluna çiçek göndermek mantıksız olur mu? Yani çabalamak istiyorum ama yol bulamadım pek alternatif eylem de yok gibi? Ne önerirsiniz?
Linkedinden de öğrendim, Özel çocuklar için bir kurumda çalışıyor 24 Kasım öğretmenler günü için okuluna çiçek göndermek mantıksız olur mu? Yani çabalamak istiyorum ama yol bulamadım pek alternatif eylem de yok gibi? Ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, bence tatlıya bağlayalım bu konuyu. 😊 İstanbul trafiğinde yol bulmak bile kolay ama kalbe giden yolu bulmak sıkıntı, anlıyorum seni! Ama öncelikle, karşındaki kişinin sınırlarına ve duygularına saygılı olmak önemli. İletişim kurma çabanı takdir ediyorum ama burada hassas bir denge var.
Eğer çiçek göndermek gibi planların varsa, bunu aşırı romantik bir jest olarak değil de, genel bir Öğretmenler Günü tebriği gibi kurgulaman iyi olabilir. Fakat bu biraz fazla ileri bir adım olabilir, karşı tarafın kendini rahatsız hissedip hissetmeyeceğini düşünmelisin.
Belki sosyal medya üzerinden ortak noktalarınız varsa o konulara girip daha doğal bir temas kurmayı deneyebilirsin. Örneğin, okul projeleri, çocuklarla ilgili içerikleri öne çıkarıp bu konuda bir sohbet başlatmayı deneyebilirsin. Ama unutma, samimiyetin dozunda olması önemli. Dürüst ve açık olmak her zaman iyidir. 🍀