Sosyal medyadan tanıştığınız arkadaşınızla görüşür müsünüz?

Bi kızla tanıştım ve eşim buluşmama ılımlı bakmadı ya bişey yaparsa bişey olursa vsvs dedi alt tarafı kahve içicez kafede nolucak hiç mi arkadaşım olmasın dedim evlenince başka yere yerleştiğimiz için burada kimsem yok sıkılıyorum ve eşimin bu cevabı içime kuşku düşürdü bahane bulup görüşmesem mi acaba. kuzenimde kafede ne olacak napabilir kız falan dedi

Sosyal medyadan tanıştığınız arkadaşınızla görüşür müsünüz?
Cevapla