Sorum özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere cekici ve guzel buldugunu hayatinda kimse olmamiş bir kız sosyal medyasini kapatip gitse?

Bir kadının size karşı hissettiği ilgiyi tam olarak anlayamamanıza rağmen, bu ilginin var olduğunu düşünüyorsanız ve o kişi size aşık olmamak adına sosyal medya hesaplarını kapatıp uzaklaşmayı tercih ederse, bu durumu nasıl değerlendirirsiniz? Bu kızın hayatinda ise kendi tercihi ile kimse olmamış guzel ve cekicide buluyorsunuz

Sorum özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere cekici ve guzel buldugunu hayatinda kimse olmamiş bir kız sosyal medyasini kapatip gitse?
Cevapla