Ayrıldıktan 2 ay sonra sosyal medya da erkekleri takip etmiş?

1.5 yıllık ilişkim vardı onu tanımadan önce de sosyal medya da erkekleri ekleyen fotoğraf paylaşan birisi değildi ona göre ona mesaj atmıştım zaten bana bile 1 ay sonra numara verdi 2 ay sonra buluştu. Evlilik aşamasında bazı sorunlar yaşadık bazı sorumluluklar bana biraz ağır geldi çünkü ben bekardım o ise boşanmış çocuğu olan biriydi bunu başta bile bile ilişkiye başladım ama sonra evlilik beni korkuttu ve ayrılmak zorunda kaldım. Şimdi 2 ay sonra twitter hesabını açtığını gördüm fotoğraf paylaşmış birileri eklemiş oda takip etmiş. Sinirden deliye döndüm demekki hep bu anı beklemiş gibi demekki benimleyken özgğr değildi. Bunu ona yazdığımda sen beni yarı yolda bıraktın işte yok ben çok üzgündüm umrumda olmadı şimdi hesap soramazsın ister paylaşırım ister paylaşmam diyor. Bana düşmanı gibi davrandı.

Ayrıldıktan 2 ay sonra sosyal medya da erkekleri takip etmiş?
Cevapla