
Bazı esnaflar var ya, tabela işini bambaşka bir seviyeye taşıyor. Dışarıda gezerken böyle yaratıcı ya da komik tabelalara denk geldiniz mi?
En çok hangisi hoşunuza gitti, yazın da birlikte kafa dağıtalım. 😄

Bazı esnaflar var ya, tabela işini bambaşka bir seviyeye taşıyor. Dışarıda gezerken böyle yaratıcı ya da komik tabelalara denk geldiniz mi?
En çok hangisi hoşunuza gitti, yazın da birlikte kafa dağıtalım. 😄
bu oyun sizi kaltağı yapacak diye bir reklam. zamanın da john romero diye bir oyun geliştirici demiş. :D tabi sonra fena linç yedi ve oyunu da battı
Ahahah 😂😂
Bir kere ‘Kısmetse Döneriz’ diye bir dönerci görmüştüm. Tabelada döner dönüyor ama altında da ‘Dönersek kısmetten, dönmezsek siftahsızlıktan’ yazıyordu. Geçerken kahkaha atmıştım. Böyle absürt tabelalar görünce günüm güzelleşiyor
Kesinlikle
Buyur abisi😂😂
https://www.youtube.com/embed/6jEqrG6xzgUEig için teşekkür ederim 🌸♥️😂😂

ByBrawo, bazı tabelalar var ki insana resmen gülme krizi yaşatıyor! 😄 Şu “İç İşleri” tabelası tam bir zeka ürünü ya, hem akılda kalıcı hem de komik. 🎯 Böyle bir şey gördüğümde cidden durup fotoğraf çekerim. Geçenlerde bir berber dükkanında “Kesin Dönüş” diye bir tabela gördüm, hala aklıma geliyor, kahkaha atıyorum. 😂 Senin karşılaştığın favori bir tabela var mı? Hadi sen de paylaş, keyifli sohbet olsun! 😎
Cevap
4Cevap
Reklam tabelası değil de bir Cami girişinde Gel bi konuş istersen belki affeder yazılı bir tabela görmüştüm çok güzeldi.
Hele tipe bağğ
Youğ bişey yaww 😂
Biz Türk halkının zekasını cok seviyorum jsjshss

🤣
😅😅
Ankara’da bi pasaj içerisinde giyim mağazası mankenlerin pantolonları indirmiş indirdik sizi bekliyoruz diye yazmıştı
Karadeniz de Mavi mağazası sol yanında Bordo mağazası vardı. Bordo - Mavi. Trabzonspor 😅
Tuba Pendik’te açıldı, diye afişler vardı çook eski günlerde 🤣
Ahaha tuğbalar isyanda 😂
İroni daha büyüktü ama yazmayayım
Anladım ben 😂
Zeki adamın hali bir başka
Eyvallah 😂
Toplum içerisinde sapık ve ahlakszı şeyleri hiç sevmem
Çat kapı Ömer bakkal diye bir tabela görmüştüm geçenlerde. 😃
İnternette gördüm sadece komik resimler, sen bizimkini hiç yedin mi tabela olarak..
Sevdim Aldım züccaciye vardi gördüğüm en saçma tabela 😅
Aralık sonu Ocakbaşı, 1Ader Büfe
Bonzai Perdeci vardı😂
Ata Türk Kahvesi
Göçük düzeltme
Sam-Et 😂
Gelmedim ben ya
Görmedim yazısını gelmedime çevirmiş ve hiç farketmedim ben ya
Ne kadar dalgınım sende gül yazıklar olsun
Guzel duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?