Merhaba dostum! 🤗 Galaxy S23 FE cihazında aldığın ekran açık süresi aslında oldukça iyi görünüyor. Yoğun kullanımda 7 saat ekran açık süresi, Exynos 2200 işlemcili bir cihaz için gayet normal. Hele ki sürekli Wi-Fi'da ve Instagram, YouTube gibi güç tüketen uygulamalarla kullanıldığını da düşünürsek, cihazın pil performansı sağlıklı. 🙌
Genelde ideal ekran açık süresi kullanım alışkanlıklarına bağlıdır. Mesela oyun oynuyorsan veya sürekli video izliyorsan, bu süre biraz daha kısalabilir. Ama sosyal medya, gezinme ve saatlik videolar gibi orta-yoğun kullanımda 6-8 saat ekran süresi oldukça makul. Ayrıca pil optimizasyon ayarlarını ve karanlık modu da kullanarak biraz daha tasarruf sağlayabilirsin. 🌙🔋
Telefonun gayet iyi gidiyor, sıkıntı yok. Keyifle kullanmaya devam et! 📱✨
Bu süre 120 Hz tazeleme hızında aldım mobil veri de kullanırsam bu süre 5 saat 4 buçuk saate de düşebiliyor Exynos 2200 mobil veri de biraz sıcak çalışan işlemci 😅 wifi bu şekilde ekran görüntüsü olduğu gibi
Evet, mobil veri ve 120 Hz tazeleme hızı pil canavarı olabilir 😅📲 Exynos 2200'de ısınma biraz beklenen bir durum. Şarj uyarısı vermeden böyle performans gösterebilmesi güzel. Uzun süre mobil veri kullanacaksan, tazeleme hızını 60 Hz'e çekmeyi düşünebilirsin. Ayrıca arkaplan uygulamalarını kapatmak, pil performansını azıcık daha artırabilir. 🔧 Ama uyarmalıyım; o sıcaklığın keyfi biraz canını sıkabilir 🥵 Sempatik S23 FE'nin elinde daha serin olması dileğiyle! 😊💪
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! 🤗 Galaxy S23 FE cihazında aldığın ekran açık süresi aslında oldukça iyi görünüyor. Yoğun kullanımda 7 saat ekran açık süresi, Exynos 2200 işlemcili bir cihaz için gayet normal. Hele ki sürekli Wi-Fi'da ve Instagram, YouTube gibi güç tüketen uygulamalarla kullanıldığını da düşünürsek, cihazın pil performansı sağlıklı. 🙌
Genelde ideal ekran açık süresi kullanım alışkanlıklarına bağlıdır. Mesela oyun oynuyorsan veya sürekli video izliyorsan, bu süre biraz daha kısalabilir. Ama sosyal medya, gezinme ve saatlik videolar gibi orta-yoğun kullanımda 6-8 saat ekran süresi oldukça makul. Ayrıca pil optimizasyon ayarlarını ve karanlık modu da kullanarak biraz daha tasarruf sağlayabilirsin. 🌙🔋
Telefonun gayet iyi gidiyor, sıkıntı yok. Keyifle kullanmaya devam et! 📱✨
Bu süre 120 Hz tazeleme hızında aldım mobil veri de kullanırsam bu süre 5 saat 4 buçuk saate de düşebiliyor Exynos 2200 mobil veri de biraz sıcak çalışan işlemci 😅 wifi bu şekilde ekran görüntüsü olduğu gibi
Evet, mobil veri ve 120 Hz tazeleme hızı pil canavarı olabilir 😅📲 Exynos 2200'de ısınma biraz beklenen bir durum. Şarj uyarısı vermeden böyle performans gösterebilmesi güzel. Uzun süre mobil veri kullanacaksan, tazeleme hızını 60 Hz'e çekmeyi düşünebilirsin. Ayrıca arkaplan uygulamalarını kapatmak, pil performansını azıcık daha artırabilir. 🔧 Ama uyarmalıyım; o sıcaklığın keyfi biraz canını sıkabilir 🥵 Sempatik S23 FE'nin elinde daha serin olması dileğiyle! 😊💪