Arkadaşlarım exime benim çok üzüldüğümü söylemişler baya her şeyi abartmışlar bana yazacakmış rezil oldum?

Onurum gururum yerle bir oldu Bir de sanki ben onlara söylettiriyormuşum gibi bir izlenim oluştu yazdığı zaman nasıl bir tepki vereyim

Arkadaşlarım exime benim çok üzüldüğümü söylemişler baya her şeyi abartmışlar bana yazacakmış rezil oldum?
Cevapla