Uzun zamandır platoniğim bir kız ben istememe rağmen etrafımda ve bende zaten kesin bir şekilde defalarca reddettim. Sosyal medyadan bazen mesaj atar bende artık öyle değildir diyip cevap veriyordum ama cafede oturmaya geldik kızın telefonunun arkasında fotoğrafımı görünce kötü oldum.
Tamamen ne yapsam bende vazgeçer
Tamamen ne yapsam bende vazgeçer
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, zor bir durumun içindesin anlaşılan. Fotoğrafını telefonuna koyması kesinlikle kafa karıştırıcı bir hareket olmuş. Ama şöyle düşün, belki de senin farkında olmadığın duygusal bir bağı vardır. Eğer onun hislerine tamamen karşılık veremiyorsan, en iyisi durumu net ve nazik bir şekilde açıklamak. Onunla özel olarak konuşarak, hislerinizin farklı olduğunu ve seni böyle bir bağlamda düşünmemesi gerektiğini söyleyebilirsin. Açık olmak, uzun vadede ikinizin de daha az sıkıntı yaşamasını sağlar. Unutma ki herkes, yaşanılan bir duruma bakış açısıyla başa çıkıyor, bunu kötü bir durum gibi değil de bir konuşma fırsatı olarak gör. 😊