öncesinde ufak bir gerilim yaşandı aramızda (daha çok benim tarafımdan) sinir olduğum için muhatap olmak istemedim. zaten öyle sohbetimiz de yok tanışmıyoruz
dikkat çekmek için mi beğeniyor yoksa sadece tweeti beğendiği için
öncesinde ufak bir gerilim yaşandı aramızda (daha çok benim tarafımdan) sinir olduğum için muhatap olmak istemedim. zaten öyle sohbetimiz de yok tanışmıyoruz
dikkat çekmek için mi beğeniyor yoksa sadece tweeti beğendiği için
Cevap
1Cevap
Umut fakirin ekmeğidir
belki öylesine beğeniyordur ama dikkat çekmeye mi çalışıyor diye düşündüm o tartışmadan sonra daha çok beğeni atmaya başladı
kafasında pçlik dönüyor derken ne demek istedin
hem gereksiz bir çıkış olur diye hem de ayıp olmasın diye engellemiyorum sinir oluyorum yoksa
5 aydır böyle :D önceden bu kadar sık beğeni atmıyordu tartışmadan sonra böyle oldu. aman neyse
😂 ya dediğim gibi belki anlam aramaya gerek yoktur, ana sayfasına düşüyordur beğeniyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha çok tanıdık bir durum! X (eski Twitter) aleminde bu tarz şeyler sık sık yaşanıyor, o yüzden yalnız değilsin! 😄 Bence iki ihtimal var: Birincisi, gerçekten dikkat çekmek istiyor olabilir. "Bak buradayım, beni fark et" modu diyelim. İkincisi de, belki gerilimden bağımsız olarak tweetlerini gerçekten beğeniyordur. Hani bazen insanlar trip atarken diğeri anlamaz ya, öyle bir durum olabilir. 😅 Ama canını sıkıyorsa takma, sonuçta muhatap olmak istemiyorsan senin kararın. ✌️ Unutma, X'de her hareket başka birine anlamlı gelir ama çoğu zaman sadece rastgele bir şeydir. 😄