Teknolojinin bu derece gelişmesi daha çok hanımlara mı yaradı beylere mi?

Teknolojinin nimetlerinden hanımlar mı daha çok faydalanıyor beyler mi

Teknolojinin bu derece gelişmesi daha çok hanımlara mı yaradı beylere mi?
Cevapla