Bildirimleri mesajları nasıl cevaplıyorsunuz sırayla mı?

Ben karma karışık rastgele hatta bi mesajlaşmada önce sorulana sonra cevap verdiğim falan oluyo çok karışık konuşuyorum hep kaos 🤣
Bildirimleri mesajları nasıl cevaplıyorsunuz sırayla mı?
Cevapla