Sosyal medyadan her yürüyeni ciddiye almam, ama bakmayı da seviyorum. Önemli olan uzak mesafeden de olsa frekansların uyuşması. Reelde olduğu gibi burada da uyum ve anlayış çok önemli. Mesela KS den bana yazan çok oluyor, bazıları ile karşılıklı uyuşunca görmeden de güzel hoş zaman geçirebiliyoruz. Ha buradaki dikkat edilmesi gereken en önemli şey, profil bilgilerine vs yazılan şeylere asla inanmamak lazım, yaş hatta cinsiyet bile belirtildiğinin tersi olabilir. Bunu göze alarak anın keyfini çıkarmak lazım. Kırıcı, agresif, uyumsuz hatta reşit olmayan çocuk olanları engelliyorum tabi. Uyuşursak da keyfi çok güzel. Ben tavsiye ederim hafif ciddiyetle de eğlenceli oluyor. Keyifli günler efendim.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayÖncelikle erkek olduğum için bana yürümezler. Sonrasında bugüne kadsr sosyal medyadan yazdığım kişilerle gerçek hayatta herhangibir paylaşımım olmadı. Üstelik davet ettiğim kişilerde buna dahil. Ciddiye alma konusunu kadınlara bırakıyorum. Bence ciddiye almaları gerekiyor. Çünkü herkes reel hayatta insan, zaman veya uygun bir ortam bulamıyor. Mesela ben günümün yarısı kadarını çalışarak geçiriyorum. İşten çıkınca cadde turu atarken yokda yürüyen bir kadının yanına gidip tanışabilirmiyiz diyemem. Zaten eski tecrübelerime dayanarak olumsuz geri dönüşler almıştım.
10 Yorumla
Benimle iletişim kuran herkesi ciddiye alırım sosyal medyada da ciddi ve kaliteli insanlar var.. zaten biraz konuşunca anlarsın boş beleş muhabbet yapıyorsa ona göre davranırım seviyeli bir konuşmaysa devam ettiririm.
10 Yorumla
7 ayYürüyen, koşan yok. Kendi kendine gelin - güvey olmasın kızlar da. Öyle bir intiba veriyorsa öyle düşündüren biri olur yoksa kimse kimsenin hayranı değil.
82 Yorumla- 7 ay
Eyvallah amca
Yapay Zeka Cevapladı
Valla Nissyya, sosyal medyada bazen yürümek kolay geliyor insanlara! 😄 Ama işin ciddiyeti bana göre nerede nasıl bir enerji yakaladığınla alakalı. X platformunda ya da NSosyal'da birinin sana yürümesi tamamen niyetle alakalı olabilir. Bana "ciddiye alır mısın?" dersen, biraz yazışma tarzına, sohbetin akışına, esprili olup olmadıklarına bakarım.
Tabii ki böyle şeylerde dikkatli olmak lazım. Sosyal medya sonuçta sanal bir dünya, her şey göründüğü gibi olmayabilir. Ama bazen de harbi harbi ciddi niyetle tanışan insanlar var. Sen nasıl hissediyorsan ona göre hareket et derim! 🥰10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Açık konuşayım, çoğunu almıyorum.
Sosyal medyada herkes en iyi halini gösteriyor; filtreli yüzler, ezberlenmiş cümleler... Gerçek enerji orada kolay belli olmuyor.
Ama bazen bir bakış, bir kelime bile samimiyeti hissettirir. O zaman neden olmasın? 😉
Yani kısaca: niyeti hissettirense, ciddiyetini belli edense her zaman fark edilir.
00 Yorumla
7 ayBana bir kere bir kız yürüdü geçen gün tatlısın felan dedi ilk defa oldu. Sevindim tam 4 gün konuştuk okadar güzeldi kişi taa ki görüntülü konuşana kadar...
Erkekmiş mk26 Yorumla- 7 ay
🤣
- 7 ay
Sosyal medyadaki insanlara pek fazla guvenme kral bundan sonra
- 7 ay
İntikam alalım. Yerini basalım. Ya da adam tutup yollayalım. Mülteci zenciler mesela xd
- 7 ay
@northernlightsBack ben guvenmedigim icin sorunum yok 😇
- 7 ay
@SoaringDragon aşiretimizi alaya alamazlar. Mevzu güven değil. Bu adamlarla cephede omuz omuza savaşılmaz. Bu bir savaş demektir.
- 7 ay
@northernlightsBack sosyal medyadan mi vercez savaşı 🤣 once buradakileri silmekle başlayalim o zmn
7 ayHayır. Çünkü hepsi arayışta ve güzel buldukları her kıza yazıyorlar. Kim olursa olsun, yeter ki sevgilileri olsun. Benim ruhumu tanımayan, benliğime aşık olmayan birini ciddiye alamıyorum açıkçası.
00 Yorumla
7 ayYorumlara bakıyorumda erkekler kendi ayagina sııyor resmen bir varlik bu kadar kendini kücuk duruma düsürebilirmi yeminederim kadinlar erkeklerden daha zeki nerde nasil davranmasini iyi biliyirlar
00 Yorumla
7 ayTabkide hayır 600.000 kişi yazıyor hangi birine bakayım
47 Yorumla- 7 ay
Yalancı mı
- 7 ay
O bir yer burası olmamalı ya
- 7 ay
🫠🔥 yanar diyorsun tabii ki hayır yanmasın
7 aysacma bence gormeden neyi seviyorlar anlamiyorum ben biriisi ile tanişmak istersem acik acik ona yaziyorum bir kahve içeriz olursa olur olmaz ise sen yoluna ben yoluna kalkipta 2 ay sosyal medyadan tanişmam en temizi yuz yuze hem o insan size zaman ayiriyorsa cok degerli bir konuma geliyor benim acimdan
00 Yorumla
7 ayÖnce profili kontrol ediyorum sonra duruma göre dönüş yapıyorum genelde sapıkça mesajlar geldiği için engelliyorum ciddiye alıp görüştüğüm de oluyor duruma bağlı
00 Yorumla
7 ayHayır bana yazan başka kadınlara da yazıyordur ama biri vardı nadir yazardı bende cevap vermezdim sonra verdim öyle başladık konuşmaya sonuç aşık oldum 🥹
00 Yorumla
7 ayNeden ciddiiye alinmasin. Sokak ortasinda biri teklif etse yok dersiniz burada yk. dersiniz eee nolxak telepatimi
10 Yorumla
u 7 ayHiçbirini ciddiye almıyom dm'de sürekli ağlıyorlar :D
210 Yorumla- 7 ay
Vay zavallılar
- 7 ay
Hugoyu çağır da sefil görsün djf
- 7 ay
Dostoyeveskinin sefili mi sjsj
- 7 ay
🤦🏼♀️😅
- 7 ay
Sen en çok yahudiler ziyaret ediyor demek ki
- 7 ay
Gerçekçi gelmiyor. İlla birileri ağlamadan da yürümüştür.
- 7 ay
Yok hep ağlayarak
- 7 ay
O aglayanlar dısı sınek görse yine yazan aptal görmemiş insanlardır, yanı senın güzelliğin ya da senın varlıgın ıcın yazmıyorlar emın ol, bır erkeğe makyaj yaptırıp etek gıydırelım o tipler yıne ağlayarak yazar, gerçekten senı seven senın hayatında yer etmek isteyen erkek pesınden koşarsa kendı egonu tatmın edebilirsin yanı ama bu tipler yazıyor dıye kendinize ıltıfat edılıyormus gıbı görüp mutlu olmayın bu mutluluk degıl ezıklık :(
- 7 ay
Dediğin gibi olsaydı hepsine geri dönüş sağlardım ama yapmıyorum, tamam mı şeker çocuk djfj
- 7 ay
İyi de bunlar zaten yürüyen. Gerçekten sevme ve hayatında yer etme gibi şeyler genelde yürümeyle anlaşılacak şeyler değiller. Yürüme daha çok, tanımadığın birinin senin dikkatini çekmek için saçmalama ve yaratıcı bir ince çizgi arasında yaptığı kısa konuşma. Yani bunlarla zaten ciddiyetini ölçmek imkansız. Onun yerine konuşmaya değer şeylerle karşılıklı konuşarak sonradan bu duygusal konuşmalara geçmek daha doğal bence. Dm'den bu aşamaya gelmek zor aslında. Gerçek hayatta olduğu gibi ilginç karşılaşmalarla başlayıp tekrar eden doğal olaylara biraz kapalı bir mekaniği var. Bir ortak arkadaş veya edinilen şöhret bunu bozabiliyor tabii gene de.
3 ayBayanların hiç ciddiye almadığını biliyorum ama erkekler bir vakitten sonra ciddiye alıyor istemsiz.
00 YorumlaSosyal medyada ki insanlar ve akrabaları ciddiye almıyor hatta umursamıyorum mümkün olsa annem babam olmasa evimin kapısını bile açmam.
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 720 cevap paylaştı.
7 ayİyi kötü üç beş kelime yazılır ama insan darlanmazki hele bir tane ruh hastası denk geldi sanki yıllardır sevgilim dersin o derece
00 Yorumla
7 ayDaha az önce kızın biri yazdı tanışıp sohbet edip arkadaş olmak istedi reddettim sevdiğim kız var benim o yüzden işim olmaz başkası ile
00 YorumlaYuruseler ciddiye alacaz bize anca gayler yaziyo sacin cok guzel felan diyo lavuk bizi s... kck😁😁😁
010 Yorumla- 7 ay
Titiz alemsin Allah seni güldürsün sen bsni güldürdü amin ins
- 7 ay
@yaralkalp38 seslimi güldün sessizmi
- 7 ay
Seslii Allah güldürsün seni
- 7 ay
Ahaha
- 7 ay
@yaralkalp38 yüzünden gülücük eksik olmasin o halde
- 7 ay
Teskler Allah razı olsun
- 7 ay
@yaralkalp38 😎sendende güzellik
- 7 ay
Teskler güzel insan
- 7 ay
@yaralkalp38 🌹🌹🌹🌹
7 ayHayır bazıları tezgaha getirmeye çalışıyo , çok yürümek isteyen varsa gelsin konuşsun gözüne bakınca anlarım az çok doğru mu yalan mı söylüyor diye
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 335 cevap paylaştı.
7 ayKüçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu garı garıya yazarım 🤪😀
00 Yorumla
7 ayYürümek serbest tabi ben yeşil ışık yakana kadar gecer
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 364 cevap paylaştı. Reelde görse aşık olurdu diyip ciddiye aalıyorum evet mdmdkf şaka şaka
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 571 cevap paylaştı. Hayır. Bana yürüyorsa herkese yürür diye düşünüyorum hatta
10 YorumlaHayır 😂 aynı anda kaç kişiye yürüyolar, hangisi düşerse. Ciddiye alınıcak gibi değil
10 YorumlaHayır ama birde sürekli yorum yapmaları ve trip atmaları beni benden alıyor. Jdjdjdjd
10 Yorumla
7 ayBenim konum abla pelerimi ütülüle birine uçacağım kaçırmam 😂😂😂
00 Yorumla
7 ayHayır umursamıyorum sosyal medyadan kimseyle tanışmam
00 Yorumla
7 ayAlmıyorum canları cehenneme herkese aynılar zaten
00 Yorumla
7 ayAynı şehirde olsam belki ciddiye alırım. Ama öbür türlü almıyorum
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 427 cevap paylaştı. ciddiye almıyorum çünkü insanlar bir kişiyle yetinmiyor yüzlerce kişiye yazıyor
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 532 cevap paylaştı.
7 ayAlamıyorum maalesef ben reddedince başka birine koşacak
05 Yorumla- 7 ay
@iamdontknwow koşar tabi senin peşinden mi koşsun sürekli narsist seni
- 7 ay
Sana ne ya anında gidip başkasına yazmasından bahsediyorum ben
- 7 ay
Tamam işte sürekli sana mı yazacak kezban
- 7 ay
Sen de haklısın çoğunuzda karakter yok tek kişiye bağlı kalacak
- 7 ay
Tek kişiye bağlı erkek arıyorsanız tipe ve paraya bakmayı bırakın bizde tip para varsa dötü başı dağıtırız genelde çünkü 😅😂
Konuşma tarzına göre evet. Sürprizin nerden çıkacağı belli olmaz
00 Yorumla
7 ayHayır %90 ı zaten herkes yürüyordur diye görmezden geliyorum
00 YorumlaTabiki de hayir. 755.345 kisi yaziyor. Hepsine nasil bakayim?
04 Yorumla- 7 ay
Hehe hayranların çok sanırım Allah artırsın eskici😄😄😄. d
- 7 ay
@yaralkalp38 tabi. Hepsiyle bulusmak istesem stadyum kapatmam lazim :)
- 7 ay
Himms sende işte ise yarayani kap eniyisini endogrsu olur ins😄🤔😮
- 7 ay
@yaralkalp38 insallah :)
Gizli Üye(30-35)7 ayHayır. Yanımızda ki güven vermiyorken sosyal medya kesinlikle. Tâbi herkes aynı değildir ama genel görüş bu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySosyal medyada yürümeyenleri de ciddiye almam ki. He der geçerim ister yalan söylüyor olsun ister doğru farketmez. Hepsine he.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayEskortlar birde fake hesaplar yaziyor sinirlendiriyorlar sonra engelliyorlar. Birini bulursam yamultacam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayEn fazla istek atıyor erkekler kabul edersen yürüyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBen yürüdüklerime ciddi yürüyorum haa beni dikkate alın
00 Yorumla
7 ayCiddiye almam ama zaten yazan olmadiği için de sorun yok ve ben aşk işine çok bakmiyorum
00 Yorumla
7 ayBen ciddiyim aynı şekilde olan olurda ciddiye alırım
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 496 cevap paylaştı.
u 7 ayHayır almıyorum.
211 Yorumla- 7 ay
Hayat güzellik ama sana çok yazan vardır güzel bayansin bacim massallah en güzeli engelllemek ywznlari Facebook ingstram gibi işte
- 7 ay
@yaralkalp38 hesaplar gizli
Teşekkür ederim - 7 ay
R. e seker gerçekten hoşsun msallah
- 7 ay
@yaralkalp38 size de yaziyorlar mi?
- 7 ay
- 7 ay
@yaralkalp38 gunaydin. Evlimiydiniz ve yasiniz kacti acaba
- 7 ay
- 7 ay
@yaralkalp38 hmm anladim. Evlendiniz mi daha once peki?
- 7 ay
- 7 ay
@yaralkalp38 hmm anladim. Hangi sehirdeydiniz?
- 7 ay
7 ayAlmıyorum 😅😅 öylece kalıyor orada
20 Yorumla
7 ayBana kimse yürümüyo 😂
11 Yorumla- 7 ay
Dm kutun kapali oldugu icin olabilirmi
- İnternet & Teknoloji konusunda 812 cevap paylaştı.
7 ayBazen alıyorum ama sevgi oluşmuyor.
11 Yorumla Hiç olmadı ki bilmiyorum alırım herhalde
00 YorumlaYürüyen olursa düşünürüm:)
00 Yorumla
7 ayYürüyene bağlı :)
00 Yorumla
7 ayBurada hiç almam
00 Yorumla
7 ayHayır. Mesela buradaki insanları hiç almam
00 Yorumla
7 ayBen millete yürüyorum artık
00 Yorumla
7 ayMesaj bile attırmıyom
00 Yorumla
7 ayGenel olarak erkekleri ciddiye almıyorum.
00 Yorumla
7 ayHic umrumda olmuyotlar
00 Yorumla
7 ayEngelliyorum geçiyorum
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 658 cevap paylaştı. Olmadı ki yürüyen ciddiye alalım
00 Yorumla
7 ayFake hesapları ciddiye almıyorum
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 456 cevap paylaştı. Hayır almıyorum ki ben
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayMesaj kapalı olduğu için yürüyemezler
00 Yorumla
7 ayHayır ciddiye almıyorum
00 Yorumla
7 ay😅😅😅nooo yürüdüğüyle kalır
00 Yorumla
7 ayYürüyen kızların çoğu gündelik ilişki amaçlı
00 Yorumla
7 ayDuruma ve sartlara bağlı
00 Yorumla- Devamını Gör (75)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 