12 de yazdığım mesajı 5 saat sonra gördü normal mi. Siz ne yaparsınız?

"Cebimde netim yoktu çarşıya gidip geldim sonrada rahatsızım biraz yatıp uyudum, yeni uyandım, mesajında aramanda bildirim olarak düşmemiş ben girince gördüm buraya" yazdığı mesaj bu oldu.

2 haftadır konusuyoruz instagramda. üç beş kere ara konusalım dedim tamam müsait olunca aricam dedi 5 dk markete iniyorum bahanesiyle bile arayamadı.

12 de yazdığım mesajı 5 saat sonra gördü normal mi. Siz ne yaparsınız?
Cevapla