Tanışmak için mesaj yazdığınız insan naz yaparsa laf sokup engeller misiniz?

Ben yaparım abi. Neden mi? Diyelim birine tanışmak için yazdım. Tanışmak gibi düşüncesi olmayan kız cevap bile vermez. Ama ki eğer hep mesajlara cevap verip hem naz yapıyorsa artistlik yapıyordur ondan bir b*k olmaz.
Güncellemeler
7 ay
Nazdan kastım, hani kısa kısa cevaplar veriyor ama mesela diyelim tanımak için soru sorarsın, sanane felan gibisinden cevaplar verir. Mesajı yanistiz bırakmaz, ama kendi aklinca güya mesafe koyar.
Tanışmak için mesaj yazdığınız insan naz yaparsa laf sokup engeller misiniz?
Cevapla