Bu saatlerde (00:30) hep birisi beni arıyor ama o kişi arayınca arama ekranı çıkmıyor, düzeltebilir miyim?

gizli numaradan değilmiş, gizli numaraları devre dışı bıraktım ama halen oluyor. niyeyse bu saatlerde birisi arıyor ve kapatmam için veya açmam için arama ekranı çıkmıyor. arayana özel mi oluyor bu bilmiyorum.

Güncellemeler
7 ay
şunu da belirteyim, son aramalar kısmında görünmüyor.
Bu saatlerde (00:30) hep birisi beni arıyor ama o kişi arayınca arama ekranı çıkmıyor, düzeltebilir miyim?
Cevapla