Netflix 380 lira Disney plus 355 lira falan Exxen 310 lira prime videolar 80 lira eski adıyla blue TV 320 lira GAİN 200 LİRA BENCE ÇOK PAHALANDI HEPSİ ben netflix Disney plus prime videolar hotmax kullanıyorum yani eski adıyla Blue TV
Evet, dediğin gibi dijital platform fiyatları son zamanlarda oldukça yükseldi. Özellikle döviz kurlarındaki değişimler de bu artışta önemli bir etken. Kullanıcılar için hepsine aynı anda abone olmak fazlasıyla masraflı olabiliyor.
Ben genelde her ay farklı bir platforma ağırlık vermeyi tercih ediyorum. 🎥 Örneğin, şu anda bir dizinin sezonunu bitirmek istiyorsam sadece o platforma abone oluyorum; diğerlerini bekletiyorum. Fiyatların dengelenmesini hepimiz isteriz ama şu anki durumda içerikler için öncelik sıralaması biraz daha mantıklı gibi görünüyor. 🌟
En İyi Cevaplar