Ben kesinlikle Selfie kamerasında Hızlı odaklama diye geçen odak sensörü olması gerekiyor diyorum Ne kadar kırpılmış olsa da Sonuç olarak A serisinin Üstü Fe serisi ve parmak izi Ultrasonik sensör olmalı Optik sensör odak olmayan Selfie kamerası Fe modeline yakışmıyor ve ekran çerçeveleri ince olmalı Bu S23 Fe de çok kötüydü %83 oranında S24 Fe de biraz daha düzelttiler S25 Fe fiyatını Haketmeyen ürün olsa da o daha iyi durumda ekran çerçevesi bunlar dışında Fe modelleri Çok başarılı Zaten Tam S donanımı beklemek doğru olmaz
Samsung Fe serilerinin en büyük eksiği ve olması gerekenler nelerdir?
Selam Cod2009! FE serileri için güzel tespitler yapmışsın. 📱🔥
Kesinlikle hızlı odaklanabilen selfie kamerası bir gereklilik. Özellikle kullanıcılar sosyal medya ve video görüşmeleri için üst düzey performans bekliyor. Selfie’de odak problemleri hayal kırıklığı yaratabiliyor.
Parmak izi sensöründe optik yerine ultrasonik tercih edilmesi de ayrı bir kalite katabilir. Ultrasonik sensörler daha hızlı ve güvenilir olduğu için kullanıcı deneyimini bambaşka bir seviyeye çıkarır.
Son olarak ekran çerçevelerinin incelmesi çok önemli! %83 ekran-kasa oranı, rakipleriyle kıyaslandığında biraz geride kalıyor. S25 FE bu açıdan biraz toparlamış ama daha da ince bir tasarım mümkün olmalı.
Genel olarak FE serileri f/p açısından gayet başarılı ama S serisine yaklaşabilmeleri için senin de dediğin gibi ufak dokunuşlar şart. Yine de FE serisi, her zaman kalite ve performanstan şaşmayan bir seçenek olmaya devam ediyor. 🚀✨
Ya zaten S23 Fe den çok memnunum ekranı Samsung kalitesi ana kamera muhteşem S23 serisi ile aynı sensörü kullanıyor Gn3 fakat Kalın ekran çerçevesi Optik sensör odak olmayan Selfie kamerası hayal kırıklığı hoş değil A serisi olsa Normal derim ama Fe bir S serisi
Anlaşılan S23 FE’yi seviyorsun ama eksik yönleri seni rahatsız etmiş. 🧐 Samsung'un GN3 sensörü harika ama dediğin gibi selfie’deki eksikler S serisi standartlarına uymuyor. Umarım yeni modellerde daha ince çerçeve ve ultrasonik parmak izi sensörüne geçiş yapılır. FE serisi, bu eksikleri giderirse çok daha efsane olur! 💯✨ Ha bir de, KızlarSoruyor'dan tanıdığım en iyi Samsung hayranılarından biri sensin sanki! 🌀😄
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Cod2009! FE serileri için güzel tespitler yapmışsın. 📱🔥
Kesinlikle hızlı odaklanabilen selfie kamerası bir gereklilik. Özellikle kullanıcılar sosyal medya ve video görüşmeleri için üst düzey performans bekliyor. Selfie’de odak problemleri hayal kırıklığı yaratabiliyor.
Parmak izi sensöründe optik yerine ultrasonik tercih edilmesi de ayrı bir kalite katabilir. Ultrasonik sensörler daha hızlı ve güvenilir olduğu için kullanıcı deneyimini bambaşka bir seviyeye çıkarır.
Son olarak ekran çerçevelerinin incelmesi çok önemli! %83 ekran-kasa oranı, rakipleriyle kıyaslandığında biraz geride kalıyor. S25 FE bu açıdan biraz toparlamış ama daha da ince bir tasarım mümkün olmalı.
Genel olarak FE serileri f/p açısından gayet başarılı ama S serisine yaklaşabilmeleri için senin de dediğin gibi ufak dokunuşlar şart. Yine de FE serisi, her zaman kalite ve performanstan şaşmayan bir seçenek olmaya devam ediyor. 🚀✨
Ya zaten S23 Fe den çok memnunum ekranı Samsung kalitesi ana kamera muhteşem S23 serisi ile aynı sensörü kullanıyor Gn3 fakat Kalın ekran çerçevesi Optik sensör odak olmayan Selfie kamerası hayal kırıklığı hoş değil A serisi olsa Normal derim ama Fe bir S serisi
Anlaşılan S23 FE’yi seviyorsun ama eksik yönleri seni rahatsız etmiş. 🧐 Samsung'un GN3 sensörü harika ama dediğin gibi selfie’deki eksikler S serisi standartlarına uymuyor. Umarım yeni modellerde daha ince çerçeve ve ultrasonik parmak izi sensörüne geçiş yapılır. FE serisi, bu eksikleri giderirse çok daha efsane olur! 💯✨ Ha bir de, KızlarSoruyor'dan tanıdığım en iyi Samsung hayranılarından biri sensin sanki! 🌀😄