26 yaşında birinin ben onu istemiyorum bunu istiyorum diye ağlaması normal mi?

Kardeşime bugun telefon almaya gittik 26 yaşında babam çok masraf yapmayalım dedi 15000 liraya samsung a17 alalım dedi kardeşim ben S25 ulta istiyorum diye mağazada ortalığı ayağa kaldırdı. Mağazada herkes bize bakıyordu. Kardeşim beni çok utandırdı. En son a17 aldık. Kardeşim mağazadan çıkarken s25 ultra istiyorum diye gözyaşları içinde ağlıyordu.

26 yaşında birinin ben onu istemiyorum bunu istiyorum diye ağlaması normal mi?
Cevapla