Takip isteğini kabul etmedim, bunu nasıl açıklayabilirim?

Sınıftaki bir kız benim hesabımı bulmuş,
İstek atmış. Çokta ısrarcı isteği tekrar tekrar atıp duruyor.
Normalde sınıfımdan arkadaşlarımı kabul ediyorum çok samimi olmasam bile böyle bilirsiniz zarar gelmeyecek tipten insanları kabul ediyorum. Ama kendisi biraz dedikoducu, ne paylaştın kiminle arkadaşsın vs. Okulda dedikodu malzemesi yapabilecek biri. Bir yandan samimi olmak isterim ama pek güven vermiyor..
Herneyse sizce bahane olarak ne diyebilirim?
Hesabımı da bulmuş... Böyle fake hesaptan bile oynatabilecek karakterdeler..
Çok fenalar yani..
Ben lise sonum lise ortamını bilirsiniz..
Özellikle kızlar taktiğiniz var mı?
Aynı sınıftayız düşman olmakta istemem
🥲🫶🏻..
Takip isteğini kabul etmedim, bunu nasıl açıklayabilirim?
Cevapla