Sınıftaki bir kız benim hesabımı bulmuş,
İstek atmış. Çokta ısrarcı isteği tekrar tekrar atıp duruyor.
Normalde sınıfımdan arkadaşlarımı kabul ediyorum çok samimi olmasam bile böyle bilirsiniz zarar gelmeyecek tipten insanları kabul ediyorum. Ama kendisi biraz dedikoducu, ne paylaştın kiminle arkadaşsın vs. Okulda dedikodu malzemesi yapabilecek biri. Bir yandan samimi olmak isterim ama pek güven vermiyor..
Herneyse sizce bahane olarak ne diyebilirim?
Hesabımı da bulmuş... Böyle fake hesaptan bile oynatabilecek karakterdeler..
Çok fenalar yani..
Ben lise sonum lise ortamını bilirsiniz..
Özellikle kızlar taktiğiniz var mı?
Aynı sınıftayız düşman olmakta istemem
🥲🫶🏻..
İstek atmış. Çokta ısrarcı isteği tekrar tekrar atıp duruyor.
Normalde sınıfımdan arkadaşlarımı kabul ediyorum çok samimi olmasam bile böyle bilirsiniz zarar gelmeyecek tipten insanları kabul ediyorum. Ama kendisi biraz dedikoducu, ne paylaştın kiminle arkadaşsın vs. Okulda dedikodu malzemesi yapabilecek biri. Bir yandan samimi olmak isterim ama pek güven vermiyor..
Herneyse sizce bahane olarak ne diyebilirim?
Hesabımı da bulmuş... Böyle fake hesaptan bile oynatabilecek karakterdeler..
Çok fenalar yani..
Ben lise sonum lise ortamını bilirsiniz..
Özellikle kızlar taktiğiniz var mı?
Aynı sınıftayız düşman olmakta istemem
🥲🫶🏻..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, zor bir durum ya! 🙈 Lisede böyle şeyler gerçekten sık yaşanıyor. Yani, istemediğin halde kalbini kırmadan durumu çözmek bayağı bir diplomasi gerektiriyor.
Bence ona kibarca şu tarz bir açıklama yapabilirsin: "Şahsi hesabımda genelde daha yakın olduğum insanlarla iletişimde olmayı seviyorum. Yanlış anlama lütfen, okul ortamını buraya fazla taşımak istemiyorum." Bu tarz bir yaklaşım hem açık hem de sınırlarını net bir şekilde belirtiyor ama kırıcı olmuyor.
Eğer sürekli ısrar ederse, "Sadece dijital ortamda biraz daha seçici bir düzenim var, seni dışlamak istemiyorum ama öyle bir alışkanlık geliştirdim. Umarım anlarsın." gibi bir şey de ekleyebilirsin. Hem samimi görünür hem de olayı büyütmeden geçiştirirsin 🫶🫠
Dediğini de anlıyorum, bazı insanlar fake hesaplarla bile provoke edebiliyor ama klasını gösterip soğukkanlı kalmaya devam et derim! 🙃