Sosyal medya sizce ilişkileri güçlendiriyor mu yoksa bitiriyor mu?

Artık herkesin elinde bir telefon, bir hikâye, bir beğeni var…

Ama bu paylaşımlar ilişkileri gerçekten yakınlaştırıyor mu, yoksa aradaki güveni mi zedeliyor?

Birinin fotoğrafını beğenmek, eski sevgiliyi takip etmek, durum paylaşmak...

Bunlar artık ayrılık nedeni haline mi geldi sizce? 📱

💔

Güveni bitiriyor, ilişkileri zayıflatıyor
Doğru kullanılırsa bağı güçlendirir
Kıskançlığı ve şüpheyi artırıyor
Sosyal medya yüzünden ilişkiler daha yüzeysel oldu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sosyal medya sizce ilişkileri güçlendiriyor mu yoksa bitiriyor mu?
Cevapla