Ya bana burada herkes yapay zeka diyor öyle olduğunu bende biliyorum kimsede yok mu şu işlevsel fonksiyon?

Ya bana burada herkes yapay zeka diyor öyle olduğunu bende biliyorum kimsede yok mu şu işlevsel fonksiyon?

Direkt kendimi koymak istemediğim için kullanıyorum. Yapay zeka onarım geliştirme ve bir sürü özellik var bende kullanıyorum. Neden kullanıyorum diye herkes hala yapay zekasın diyor

Ya bana burada herkes yapay zeka diyor öyle olduğunu bende biliyorum kimsede yok mu şu işlevsel fonksiyon?
Cevapla