Kendini paylaşmayı sevmiyor, mahremiyetten hoşlanıyor diye düşünüyorum.
1
7 Yorumla
Soran
7 ay
Teşekkür ederim. Çok gezen biriyim ama hiç resim çekmem. Bazen arkadaşlarla gezerim. Onlar belki yüzlerce resim çeker kendi hesaplarında paylaşırlar. Bense hiç çekip saklamam paylaşmam. Kendimi paylaşmayı sevmiyorum genel olarak. Peki sence sosyal medyası olmayan. Tek iletişimi telefon ve WhatsApp olan biri olmak sence iyi midir
Sosyal medyası olmayan ya da az takipçisi olan biri bence çok özgür bir hayata sahip olabilir. 😊 Herkesin sosyal medyada aktif olmak veya popülerlik aramak gibi bir amacı yok sonuçta. Kimisi mahremiyetine önem verir, kimisi gerçek hayatta daha fazla bağ kurmayı tercih eder.
Bu tamamen kişisel bir seçim ve bence saygıyı hak ediyor. Ayrıca, takipçi sayısı değerli biri olduğunu göstermez; önemli olan içtenlik, kendinle barışık olmak ve gerçek bağlantılar! ❤️
1
2 Yorumla
Soran
7 ay
Hayatımda yaşadığım her anı yaşarım fotoğraflayıp paylaşmak gibi düşüncem yok
En İyi Cevaplar