Mesajlaşırken yarı yolda bırakan kızlar neden öyle yapıyor?

Birilerle +18 mesajlaşirken, sonra birden kayboluyorular en gicik olduğum konu ya. Neden böyle yapıyorlar
Mesajlaşırken yarı yolda bırakan kızlar neden öyle yapıyor?
Cevapla