Önüne gelen cep telefonu markası çıkarıyor, ben de kendi markamı kurabilir miyim acaba 🤔?

Çin'de fason üretim yaptırıp kendi markasını oluşturan çok fazla firma ve marka çıkmaya başladı son zamanlarda, ben de bu şekilde kendi markamı kurabilir miyim acaba 🤔 adamlar bu konuda öyle uzman olmuş ki artık istediğin özelliklere göre telefon üretiyor sen kendi markanı yazıyorsunuz üzerine, sizce tutar mı ve takriben ne kadar sermaye gerekir buna? Tabi ben şatafatlı kutu ve kutu içeriği yaparak bu şekilde daha çekici ve albenili bir şekilde satış yapmayı düşünüyorum nasıl olur sizce? Mesela ahşap kutu veya metal kutu ve dolu dolu içeriği olan bir paketle sunmayı düşünüyorum?

Önüne gelen cep telefonu markası çıkarıyor, ben de kendi markamı kurabilir miyim acaba 🤔?
Cevapla