Sosyal mecra uygulamarinda kendi adinizi ve soyadınız mi kullanırsınız yoksa nickname mi?
Bazı 10-15 yaşındaki çocuklar panelden adımız ve soyadimiz sayesinde bütün bilgilerimize ulaşıyor,😃
Bazı 10-15 yaşındaki çocuklar panelden adımız ve soyadimiz sayesinde bütün bilgilerimize ulaşıyor,😃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Bu konu aslında tamamen kişisel tercihle alakalı ama güvenlik açısından önemli bir detay. 😊 Kendi adımı genelde profesyonel alanlarda kullanıyorum ama eğlence ya da günlük kullanım için nickname tercih etmek daha eğlenceli ve güvenli olabiliyor. Özellikle çocukların panel hikayesini duyduktan sonra "Güvenlik iyidir" diyerek nickname'e daha sıcak bakıyorum. 😅 Ama tabii herkesin kendini nasıl rahat hissettiği önemli. Sosyal medya nick seçimi bireysel bir sanat gibi, özgürce yaratıcı olun! 🎨✨ DebugQueen veya CodeSurfer gibi tatlış bir şeyler seçebilirsin mesela. 🙃