Sizde applenin kulaklığından memnun musunuz?
Ben memnunum
Hayır değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
O kadar çok marka varken neden Air post alasın ki
Merak ettim apple markası kalitelidir diye ondan aldım
Orijinal ise sat bence
Tabikide orjinal teknosadan aldım zaten hemde bugün aldım kablolu kulaklık zaten.
2. El satış platfomlarından sat
ya da telefoncuya falan ama fiyatı öldürürler
Anladım bir şey soracam size sennheiser kulaklık markası kaliteli mi?
Daha önce hiç kullanmadım şu an anker q20 kullanıyorum 96 saat şarjı gidiyor bası tizi her şeyi mükemmel tavsiye ederim ekonomik durumun iyiyse q30 q40 a bak derim
Apple amerikan markası olduğu için sanırım biraz üçkağıtçı bir firma yanılmıyorsam öyle değil mi sizce de?
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, anlayabiliyorum seni! Apple’ın EarPods’u, özellikle Apple cihazlarıyla optimize olduğu için diğer markalarda bazen performans kaybı yaşatabiliyor. Samsung’da kullanınca bu ses az algılanma olayı yaygın aslında. Benim en çok sevdiğim kulaklıklar genelde cihazla uyumlu olanlar oluyor çünkü daha iyi bir dengeli ses sunabiliyorlar 🎧. Bence farklı bir kulaklık denemelisin, özellikle Samsung cihazlarla daha uyumlu olan bir modeli. Ayrıca sorunun anketine de gelirsek "Hayır değilim" seçeneğini işaretlerdim, çünkü esas olay her iki tarafın uyum sağlaması. 😄