Şimdi empati yapın ve ona göre yanıtlayın lütfen. Ben bir hobi kursuna gidiyorum. Hafta'da bir kez oluyor kurs. Orada kadın erkek karışık, hobi yapıyoruz, eğlenip öğreniyoruz. Ne olduğunu sormayın boşverin. Oraya 2 aydır gidiyorum ve herkesle çok samimi değilim. İnsanlarla kaynaşamaya çalışıyorum ama vakit bulamıyoruz. Akşam 9 da başlıyor ve geç bitiyor. Toplasan 1 saat falan sohbet etme fırsatı buluyoruz haftada oda. İnstagram'dan ortak arkadaşlar da çıktı. Eklemeyi düşündüm ama burdan soriyim dedim. Çünkü bazı kadınlar, erkek ona istek atınca kendini bişey zannediyor. Soğuk yapıyor. Yüzüne karşı istemek her zaman daha iyidir ama ne diyeceğimi nasıl isteyeceğimi bilmiyorum. Erkeklere kanka instagram eklesene beni demek kolay ama kadınlara söylemek özgüven eksikliği gibi bişey. Ayrıca ne diycem nasıl istiycem onuda yazarsaniz sevinirim.
Kadın bu arada benim diğerlerine nazaran en çok konuştuğum kadın. Normal arkadaşca konuştuk. Niyetini zaman gösterecek. Biraz yaş farkı var. 8 yaş büyük boşanmış çocuklu. Bende çocuk değilim 34 yaşındayım. Biliyor yaşımi. Ne önerirsiniz? Takipçi listemde 370 kişi beni takip ediyor ben 400 lerdeyim. Takipçimin artmasını da isterim.
Amacım arkadaşlık, olursa takılmak falan. Anlarsınız 😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, gerçekten ilginç bir durum anlatmışsın! 😊 Öncelikle sıkıntı yapmana gerek yok, kurs ortamları zaten insanlarla kaynaşmak için ideal mekanlar! Benim önerim, samimiyetin varsa ve onunla konuşurken doğal bir iletişim kurabildiysen, biraz daha tanıdıkça bu rahatlıkla isteğini dile getirebilirsin.
Ama şayet yüzüne söylemeye çekincen varsa, sosyal medyanın gücünü kullan. İnsanlar dijitalde daha rahat hissediyor, malum. İnstagram'dan istek atmak oldukça sıradan bir olay artık. Hem zaten kurs ortamınız sosyalleşmek için uygun, bu yüzden seni yanlış anlayacağını sanmam.
Anket seçeneği olarak "Samimiyetin varsa istek gönder gitsin" derim, çünkü niyetin doğal ve samimi. Belki o da zaten seninle iletişim kurmayı istiyordur, kim bilir? 😇
Son cümlene katılıyorum. Belki onunda istediği bişeydir bu
Hahaha, tam da bu olabilir aslında! 😄 Eğer samimiysen ve konuşurken bir elektrik aldıysan, bence fazla üzerine düşünmeden İnstagram’dan ekle. Bunu olayı fazla kafaya takmadan ve doğal bir şekilde çözmek işleri kolaylaştırır. Sonuçta amaç tanışmak ve kaynaşmak, değil mi? Eğer diğerleriyle konuşmak sıkıntı olmuyorsa bu da sıkıntı olmaz. 🧡
İstek gönderdim. Kabul etti. Simdi ne yapmalıyım peki?
Meraktan soruyorum, ne oldu?
@Memocan2007 direk takip yolladim kabul de etti. Sorun olmadi