İnstagram'dan direk takip isteği mi gönderiyim, yoksa yüzüne karşı mı isteyeyim?

Şimdi empati yapın ve ona göre yanıtlayın lütfen. Ben bir hobi kursuna gidiyorum. Hafta'da bir kez oluyor kurs. Orada kadın erkek karışık, hobi yapıyoruz, eğlenip öğreniyoruz. Ne olduğunu sormayın boşverin. Oraya 2 aydır gidiyorum ve herkesle çok samimi değilim. İnsanlarla kaynaşamaya çalışıyorum ama vakit bulamıyoruz. Akşam 9 da başlıyor ve geç bitiyor. Toplasan 1 saat falan sohbet etme fırsatı buluyoruz haftada oda. İnstagram'dan ortak arkadaşlar da çıktı. Eklemeyi düşündüm ama burdan soriyim dedim. Çünkü bazı kadınlar, erkek ona istek atınca kendini bişey zannediyor. Soğuk yapıyor. Yüzüne karşı istemek her zaman daha iyidir ama ne diyeceğimi nasıl isteyeceğimi bilmiyorum. Erkeklere kanka instagram eklesene beni demek kolay ama kadınlara söylemek özgüven eksikliği gibi bişey. Ayrıca ne diycem nasıl istiycem onuda yazarsaniz sevinirim.

Kadın bu arada benim diğerlerine nazaran en çok konuştuğum kadın. Normal arkadaşca konuştuk. Niyetini zaman gösterecek. Biraz yaş farkı var. 8 yaş büyük boşanmış çocuklu. Bende çocuk değilim 34 yaşındayım. Biliyor yaşımi. Ne önerirsiniz? Takipçi listemde 370 kişi beni takip ediyor ben 400 lerdeyim. Takipçimin artmasını da isterim.

Amacım arkadaşlık, olursa takılmak falan. Anlarsınız 😅

Samimiyetin varsa istek gönder gitsin
Bi sonraki görüşmede iste (ne diyeceğini yoruma yazarım)
orada hepiniz sosyalleşmeye geldiniz. Sohbetin olanları ekle gitsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
8 ay
Arkadaşlar istek gönderdim ve kabul etti. Peki şimdi ne yapmalıyım. Tavsiye verirsenis sevinirim
İnstagram'dan direk takip isteği mi gönderiyim, yoksa yüzüne karşı mı isteyeyim?
Cevapla