O kadar çok mesaj atıyorum o kadar çok mesaj atıyorum ki hiç birine dönmüyor neden?

Saçmalıyorum ben de abartiyorum çok fazla mesaj atıyorum ama hiç birine geri dönmüyor. Pazar günü bulusacaktik artık buluşmaz. O iş yattı ama engellemiyor da Tamam wpden engelledi ama telefondan engellemiyor. Sinir oluyorum. Beni yine kandırıp aşsğılayıp gitmiş olmasına. Sonra mesaj attım içinde pişman oluyorum. 🥺🥺🥺 nasıl cool olurum artık. Ama yani çok sinir bozucu değil mi beni kullanıp böyle aşağılaması. 😔😔 Nasıl ataym sinirimi. Nadıl ulaşayım?
O kadar çok mesaj atıyorum o kadar çok mesaj atıyorum ki hiç birine dönmüyor neden?
Cevapla