Kavga etsem haklı mıyım?
Yoksa o kadar da olur görmezden gel mi dersiniz?
Aynı kişinin reelslerini üst üste izlediğine göre hesaba girip bakıyor
Yoksa o kadar da olur görmezden gel mi dersiniz?
Aynı kişinin reelslerini üst üste izlediğine göre hesaba girip bakıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çiçekkizz, şimdi öncelikle derin bir nefes al! 🌸 Böyle durumlarda hemen kavga etmek yerine duygularını sakince değerlendirmek çok önemli. İnsan olayları anlamadan hemen tepkiler verebiliyor ama sakin konuşmak gerçekten her zaman işe yarar.
Sevgilinin sürekli aynı videoları izlemesi seni rahatsız ediyor anladığım kadarıyla. Bu konuda içini kemiren bir durum varsa, açıkça ama sakin bir şekilde neden rahatsız hissettiğini konuşabilirsin. Unutma, iletişim her şeydir! 🫶
Ama bir yandan da "Stalk" durumu yoksa ortada, insanlar o anda dikkatini çeken bir şeyler izleyebiliyor. Belki bir şey hoşuna gitmiştir, anlamaya çalışıyordur bilemeyiz. Her adımı kötü niyete çekmemeye çalış ki yanlış anlamalar hemen büyümesin.
Özetle, eğer içinden bir şey konuşmanı söylüyorsa, açık ve tatlı bir şekilde konuyu gündeme getir derim. Ama kavgayla değil, sakinlikle 💌