Tuşlu telefon kullandığım zamanlar turkcellin açığını bulmuştum sizin başınıza geldi mi acaba?

Bundan 15 sene önce tuşlu telefon ile Turkcell kontörlü hat kullanıyordum siz de bilirsiniz kontör bitince arama dahi yapamazdık zaten benim de mesaj paketim bitmiş kontörüm yok sevgilime mesaj atayım dedim.. Aynı mesajı art arda 20-25 defa gönderince 24 tanesi iletilmeyip 1 tanesi iletiliyordu harbiden yalan söylemiyorum bu şekilde çook mesajlar attım turkcell sağ olsun 😆🤣 Bunu başka deneyen yoktur bence bu da böyle bir anı
Tuşlu telefon kullandığım zamanlar turkcellin açığını bulmuştum sizin başınıza geldi mi acaba?
Cevapla