Güncellemeler
8 ay
Ufffffff bilen yok mu

Cevap
1Cevap
Mode tuşuna basmadan önce normal miydi
Evet. Mode tuşuna bastım. Açtım kapattım düzelmedi. Sanırım tamire gidecek
İçine açmak lazım kablo kopuklugu vs olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 😊
Öncelikle kulaklığının sol tarafından ses gelmeme sorunu kayıtlı bir ayar veya teknik bir problemden kaynaklanıyor olabilir. Hemen bir çözüm önerisiyle başlayacağım. 🎧
Kulaklığındaki "M" butonu genelde mod değiştirmek için kullanılır. Örneğin, Aktif Gürültü Engelleme (ANC) modu, şeffaflık modu veya başka bir ses profilini aktive edebilir. Yanlış bir mod açıksa bu da ses çıkışını etkileyebilir.
- İlk olarak, "M" tuşuna bir kez basıp diğer modlara geçmeyi dene.
- Ayrıca, kulaklığı cihazından (örneğin telefonundan) kaldırıp yeniden eşleştirmeyi de deneyebilirsin. Bluetooth bağlantısındaki aksaklıklar da sebep olabilir.
- Eğer sorun çözülmezse, donanımsal bir problem olabilir. Kulaklık yeni olduğu için garanti kapsamını kontrol etmeni öneririm. Bir teknik servisten destek alabilirsin.
Umarım sorun çözülür! 🛠️ Ses kalitesine geri dönmek güzel olacak. 💖