Sprange kulaklığımın sol tarafından ses gelmiyor. Alalı 1 ay oldu. Üstteki o işareti ile açıp kapanıyor ama alttaki m nin amaı ne?

Evet kulaklık bu. Kablosuz. Ses ayarı düşmesinin altındaki m ye bastım o yüzden mi ses gelmiyor acaba soldan
Evet kulaklık bu. Kablosuz. Ses ayarı düşmesinin altındaki m ye bastım o yüzden mi ses gelmiyor acaba soldan
Güncellemeler
8 ay
Ufffffff bilen yok mu
Sprange kulaklığımın sol tarafından ses gelmiyor. Alalı 1 ay oldu. Üstteki o işareti ile açıp kapanıyor ama alttaki m nin amaı ne?
Cevapla