Bir yere tıkladım ücretli bir seydi. Operatörümu ve telefon no mu yazdım ama şifre girmedim SMS de şifre istediler. abone oldm mu?

Abone olmuş muyumdur SMS te şifre istedi şifreyi girmedim.
Güncellemeler
8 ay
Yanlışlıkla basmistim ben başka bir şey arıyordum.
Bir yere tıkladım ücretli bir seydi. Operatörümu ve telefon no mu yazdım ama şifre girmedim SMS de şifre istediler. abone oldm mu?
Cevapla