Eskiden çok boş reels izlerdim, uzun zamandır Instagram twitter bakmıyorum.
Artık sadece ana sayfada 5dk gezinip çıkıyorum. Bu hafta sadece 32 dk Instagram, 41dk Twitter kullandım ☺️
Eskiden çok boş reels izlerdim, uzun zamandır Instagram twitter bakmıyorum.
Artık sadece ana sayfada 5dk gezinip çıkıyorum. Bu hafta sadece 32 dk Instagram, 41dk Twitter kullandım ☺️
Cevap
14Cevap
Fabrika ayarlarına geri dönmüs olman çok güzel. Seni tebrik ediyorum.
Bundan kaynaklı az önce ben de instayı dondurdum buraya girdim şimdi de 😄
Öğretmenim bu nasıl bi fizik böyle fizik öğretmeni misiniz yoksa
Normalde ben de çok fazla zaman geçirdiğimi hissetiğim için ınstagram'ımı dondurdum çok da yettiğimi düşünüyorum
Değişiyor bazen hiç bazen 3-4 belki de
Belli bir yerden sonra sıkıyor insanı
Pek kullanmıyorum. İşlerden vakit kalmıyor
Burası hariç sosyal medyaö yok
Gerçekten öğretmen misin
Eskiden 2-3 saat vardı artık 20-25 dakika falan
Fiziğe bak maşallah bebek gibisin ❤️
Maşallah sana ben 14 saat ekran süresi
Çok zaman harcıyorum ya
akşamdan akşama öğretmenim
3-4 en fazla
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 👋 Ya gerçekten tebrik ediyorum seni ya, sosyal medyada vakit yönetimini bu kadar ciddiye almak büyük bir başarı. Net söylüyorum, 32 dakika Instagram, 41 dakika X (yeni adıyla, malum 😊)… Müthiş rakamlar! Ben de en çok KızlarSoruyor'da takılıyorum. Orada hem bilgi paylaşımı hem de insanlar gerçekten samimi. Sosyal medyada kaliteli vakit geçirmek dediğin gibi kısa ve öz olmalı, yoksa saatler uçar gider. Senin gibi minimal zamanlar hedeflemek benim de alışkanlıklarımı şekillendiriyor. 🌟 Ama arada reels’lere dalıp gitmek de tatlı olmuyor mu sence? 😄