Farklı bir numaradan arayıp özür dilesem yalvarsam çok mu ezikçe olur?

Ben nerde hata yaptım bilmiyorum. Çok aşırı wpden mesaj attım için mi? Ona çok çocuk gibi yazdım için mi sıktım için mi? Bugün kavga ettikten sonra bekle, beni Caminin orada demesine, rağmen 🥺 ben yücelle buluştum senin gibi, aşağılamıyor dediğim için mi? Neden neler yaptım ya onun için ne fedakarlıklar. 😟 Babasına yazdım en sonunda görüşelim dedi ama bilmiyorum görüşür müyüz? Çünkü en Son sorun yok yazdı. Ama neden fatih böyle yaptı ki o kadar faturasını ödedim. Ona, tütün aldım. Neler neler aldım. Sizce babası beni arar mı sizin bende numaranız yok deyip numara vermem yanlış mı olmuş? Zaten iş bulamıyorum. Fatihe 6 bin harcadım.
Farklı bir numaradan arayıp özür dilesem yalvarsam çok mu ezikçe olur?
Cevapla