Yapay zeka bizi daha onay bağımlısı mı yapıyor?

Yapay zekayı kullanmaya devam etmemiz için bizi sürekli pohpohluyor ve zamanla bu onaya bağımlı hale geliyoruz bence.. bir de günlük hayatta kendi kendimizin düşünmesi gereken, eskiden tek başımıza düşündüğümüz şeyleri sorarsak bir de bakmisiz eskiden tek başımıza karar verdiğimiz konularda desteğe ihtiyaç duymaya başlamışiz... Bence eğitim amaçları için kullanılabilir sadece. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yapay zeka bizi daha onay bağımlısı mı yapıyor?
Cevapla