Arkadaşlar lütfen bana gerçekten sağlıklı ve doğru bilgiler verirseniz çok sevinirim. Çünkü onu gerçekten çok seviyorum ama neden bir anda arayış içine girdiğini anlamıyorum. Zaten son bir haftadır planlarına beni pek dahil etmiyordu, son birkaç gündür de bana biraz soğuk davranmaya başladı. Mesajlarımı geç görüyordu, bunun üzerine biraz tartıştık. Aslında büyük bir kavga değildi ama aramızda bir gerginlik oldu. Bu konuda rahatsız olduğumu dile getirmiştim ama sanki o iyice uzaklaştı. Şimdi ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum… Bu durumda hemen ilişkiyi bitirmeli miyim, yoksa biraz bekleyip konuşmaya mı çalışmalıyım? Şu an sağlıklı düşünemiyorum, lütfen bana yardımcı olun.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
İlişkide olduğun kişiyi sen tanıyorsun bunu bize sorman anlamsız aynı durumda davranan sevgilim olsa umursamam benden iyisini bulursa gitmekte özgür kimseyi zorla yanında tutamazsın arayışı varsa zaten gitmek istiyordur yolu açık olsun
04 Yorumla
Soran8 ayTamam peki öyle bir durum yaşasaydın sallamaz mıydın yoksa direk ilişkiyi bitirir miydin
Soran8 ayAffetmem tabii ki de. Ama benim anlamadığım her şey güzel giderken neden bir anda kendisini geri çekti Soguk davranmaya başladı bilmiyorum ya iyi değilim şu an..
- 8 ay
Bin tane nedeni olabilir bunu anca ona sorarsan öğrenirsin kaldı ki ilişki iniş çıkışları olan bir durum seninde yalnız kalmak istediğin zamanlar olabilir kişisel problemlerin olabilir kafa dinlemek isteyebilirsin kimi bunu yalnız kalarak sağlar kimi yeni insanlar tanıyıp içindeki kasveti dağıtmaya çalışır sorunun cevabını burada bulamazsın sevgilinle konuşman gerek
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)8 ayBiraz bekleyip konuşmaya çalışmalısın hemen ilişkiyi bitirmek yanlış olur ınstagramdan kızları eklemesi seni aldatıyor anlamına gelmez akrabaları arkadaşları olabilir bu gayet normal bir durum saygı duymalısın tabiki sevgilinde sana saygı duymak zorunda seninde karşı cins akrabaların arkadaşların olabilir onunla konuşmayı dene neden böyle davrandığını sor kırıldığını belirt düzelmiyorsa o zaman ayrılırsın
00 Yorumla
8 ayNedense senin gibiler hep böyle, erkek naparsa yapsın peşinden koşuyorsunuz seviyorum diyorsunuz buda bana kaçan kovalanır cümlesini hatırlatıyor, nerde odun var gider ona yapışırsınız, bu yaşa gelmişsin kendi aklın düşüncen var napacağını bilmiyorsan burdakilerin de sana söyleyeceyi şeylerin faydası olmaz
00 Yorumla
8 ayHemen arayışa girdiğini hissetmişsen ve görmüşsen zaten üzerine düşüneceğin bir durum yok. Sevseydi tek arayışı sen olurdun yine sevseydi sen hariç herkes onun için teferruat olurdu. Başka söze gerek yok.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
8 ay
Canım Nurciim, öncelikle şunu bil ki böyle durumlar insanın kafasını inanılmaz karıştırır ve duygusal bir fırtınaya sürükleyebilir. İlişkilerde herkes zaman zaman belirsizlikle veya sorunlarla karşı karşıya kalır; önemli olan bunları sağduyulu bir şekilde çözmeye çalışmaktır. 🌸
Sevgilinle bazı şeyler yolunda gitmiyor gibi görünüyor, özellikle de bahsettiğin o soğuk davranışlar ve sosyal medya hareketleri. Instagram üzerinde böyle bir "arayış" içine girmek pek sağlıklı değil, bu konuda rahatsızlık hissetmeyi çok iyi anlıyorum. Ama hemen karar vermek yerine önce net bir şekilde onunla konuşman gerektiğini düşünüyorum. İçindeki hisleri ve gözlemlerini saklamadan ama suçlayıcı bir tavra girmeden paylaşman önemli. 🌟
Bir konuşma size ikinizin de ne hissettiğini ve bu ilişki için motivasyonlarınızı daha net anlamanıza yardımcı olabilir. Eğer karşında açık bir iletişim kurmaya yanaşan biri varsa, belki durumu iyileştirmek mümkün olur. Ancak senin hislerini önemsemiyor, bu tür davranışlarına devam ediyor ya da dürüst olmuyorsa, kimsenin seni mutsuz edecek bir ilişkide kalmaya zorlamasına izin verme. Kendi değerini asla unutma! 💜
Unutma, sevgili olmak demek güven ve sevgi üzerine kurulu bir bağa sahip olmaktır. Eğer bir kişi bu bağa gereken saygıyı göstermiyorsa, huzur önceliğin olmalı. Sana kocaman bir sarılma gönderiyorum ve ne karar verirsen ver, senin yanında olduğunu bilmeni istiyorum. 🌸💕00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
42Cevap
Gizli Üye(18-24)8 ayArayış içinde olduğunu düşünüyorsan bitirmek isteyecektir kaldı ki sen sevdiğini söylüyorsun eyer o senden vazgeçmişse ne yaparsan yap seni bırakacak hatta neden kız eklemişsin desen ayrılmak için bahanesi bile olacak yani gidnee kal desekde boş gerçekten bende birini sevdim sonra bana dediki sen bizi bitirdin seninle evlilik düşünüyordum vs. aradan 3 ay geçti kızın harfini yazmış ben ona verdiğim zamanı helal etmiyorum sevmiyordum da bağlanmistim ona dediğim gibi kaybetmek istemiyorsan biraz susacaksin ama arayış içinde olan elbete seneden ayrılacak
14 Yorumla
Soran8 ayAynı şeyleri yaşıyoruz belki yasayacagiz bu durumda ne yapmam lazım sence neler yapmam lazım yani hemen bitireyim mi ama çok seviyorum beni anlamanı istiyorum onu ben zaten sürekli mesajlarla boğan birisi değilim ama çok seviyorum ondan nasıl kopabileceğimi bilmiyorum
Cevap sahibi8 ayBende zor atlatim iyi ki koptum vala başta hayal kırıklığı yaşatıyor Allah'a dua ettim dedim ki Allah'ım kismetimse konuşalım değilse kopalım ertesi gün dedi seninle evlilik düşünüyordum ama beni soğutun dedi iyi ki soğumuş diyorum belki daha fazla bağlanirdim
Cevap sahibi8 ayNormalde derdim beni sevmeyenle işim olmaz ama insan yaşanmadan bilmiyor gerçekten seni anlıyorum kıyamıyorum
Cevap sahibi8 ayKinamıyorum ama bu hikayede yanan sen olma istiyorum bırakacak seni kendini yavaş yavaş alıştır bide çekinme sor hesabını başka kız eklemiş madem ki
Bence o konuyu açıp hiç kendini yorma. Üç aylık ilişkide biri hala arayıştaysa zaten seninle olmaya karar verememiştir. Sorsan da bahanesini bulur. Ben olsam sorgulamam, beklemem, direkt yolları ayırırdım. Böyle biriyle zaman kaybetmek yerine gerçekten seninle olmak isteyen, sana değer veren birini beklemen en doğrusu olur. Kendini küçültmeye veya bahanelere inanmaya değmez 💕
20 Yorumla
8 ayBu seviyede ilgisizlesen ya da ilgi durumu yön degistiren bir erkegi konuşmak.. ne yazık ki ilişkiye geri dondurmeye yetmiyor. Yani konusarak.. onda olmayan heyecanı ve deforme olmuş olan.. yön degietirmis olan duygularını yebilemeniz imkansız. Seviyor llmanizin hiç bir anlami yok.. aynı şekilde sevilmediginiz taktirde.. oluruna birakirsaniz duzelmeyecegini zaten göreceksiniz. En kısa zamanda hakki gerekçelerinizi onun önüne koyarak ayrılın. Kendinize ve zamaniniza yazık etmeyin.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 356 cevap paylaştı. Hayatında sen varken başkalarını ekliyor ise zaten bu konu tartışmaya kapalı ve ilişkiyi bitirmeye fazlaca sebep.. gözü sende değil belli ki. Kendine saygın olsun böylelerini hayatına dahil etme
61 Yorumla
8 ayHiç yazının tamamını okumadım. Sadece soru başlığını okudum. Zaten sürcin ayrılığı tetiklediği insan anlıyor ve fark ediyor. Senin sevgine sadık olmayan biri var sonuçta. Bence Ayrıl. Kendine duyduğun saygın var sonuçta. Bi insanın sevgilisi varken neden yeni kızları ekler ki? bu hem arayiştır. Hem de sana saygizliktir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBu tüm erkeklerde var takvalı olanlar hariç. Suanki sosyal. medya dışarıda gezen açık saçık çeşit çeşit kizlar erkkeleri ister istemez etkiliyor adam tek kızla kadınla yetinmiyor sistem buna itiyor nereye giderseniz gidin kadınların disi yani kullaniliyor. Okadra şeye şahit oldum ki kız yukselmek için iş yerinde müdürle ilişkiye giriyor herseyi yapiyorlar sonrada erkekler suçlu
08 Yorumla
Soran8 ayBana özelden yazar mısın sana bir şey sormak istiyorum lütfen
Cevap sahibi8 ayXper seviyem düşük
Cevap sahibi8 aySen yazabilirisn ben yazamıyorum.
Cevap sahibi8 ayşu an uyaniksan ara ya da beşyüz otuzbeş _ beşyüz elli dört, kırk yetmisiki
Cevap sahibi8 ay5 e kadar uyaniğim
Cevap sahibi8 ay5 ten sonra arama ama
Cevap sahibi8 ayOrada mısın?
Cevap sahibi8 ayArkadaşlık isteği attım sana king_kerem adım kabul edip yaz oradan
Sen bitir diye uğraşıyor, anlamıyor musun? Bak bugün denk geldiğim video.
https://www.youtube.com/embed/wa70pZCSwLg10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ay3 aylık ilişki ıcındesun cok seviyorsun ve sağlıklı yorum yapmamızı ıstiyorsun. Hangı birine sasıracağımı sasırdım 😂.
3 aylık bır ılıskı bırbırlerını tanıma suresıdır asık olma suresı değil
O kişiye bu sure zarfında kapılmaman gerekiyordu.
O kapılmamış ve senı karakter olarak begenmemış karakter diyorum cunku tıpını begenmese 3 ay flört etmezdınız. Ha sahı Flört nedır bılıyor musun? bırbırlerını tanımak demek!
Ve bana sorarsan hıc ekledıgı kızlara bırsey sorma bu gurursuzluk olur. Kendi seviyenı dusursun
Senin ıcın zor olacak belkı ama o senden ayrılmadan sen ondan soğumaya calıs
Turkıyede tek erkek o değil Baska bırı cıkar onun adını bıle hatırlamazsın. Sosyal olmaya calıs asosyal hayatın varsa bu durumu kolay atlamazsın.
Gecmıs olsun. .00 Yorumla
8 ayO senden uzaklaşmaya başlamış bile neden böyle yapıyorsun neden geç mesaj yazıyorsun de bakalım ne diyecek ona göre ayrilirsin sevgisi az dans karsi
04 Yorumla
Soran8 ay
Bu mesaj konusunu konuştuk zaten bu mesaj konusunda birazcık net çizgilerimi söylemiştim yoruldugumu falan .. zaten ondan sonra arayış içine girdi bu ya da ben geç fark ettim arayış içine girdiğini- 8 ay
Ozamn nekadar seviyorsan ayrılmaya bak bu hemen arayışa geçtiyse sorunu çözmek yerine bı gelecek olmaz
Soran8 ayPeki ayrılmayı yüz yüze görüşerek mi yapayım yoksa onun haberi olmadan onu her yerden silerek mi yani nasıl bir yol çizeyim bu konuda
- 8 ay
mesaj atarak soyle yüz yüze görüşmeye gerek yok ilgisizsin de bu şekil olmayacak ayrılalım de
8 ayErkeklerin yapıları böyle değildir.
Böyle yapan erkek net söylüyorum ki başka arayışlara girmiştir.
Bunu yapan erkek diyorki yani seni artık sevmiyorum ve ilgilenmiyorum diyor.00 YorumlaKadınlar kendilerini sevenler için değil hükmedenler için can verir, kadına şiddet uygula duygusal şiddet uygula sonunda bağlanır, sorudan da görüleceği üzere
00 YorumlaTakıntı sendromuna girmişsin bence gel biz tanışalım seni uçurayım başka ülkeye 🤣 burada hayat var kızım öyle yok sevmemiş yok bilmem kiskanmiş öyle şeyler yok burada. teklifimi düşünmen için vaktinde var korkma çirkin bi adam değilim sadece üstün bi ırkım
038 Yorumla- 8 ay
@Sılossben Neden böyle bir şey yazma gereği duydun ki?
- 8 ay
@Sılossben bana böyle davranmana seni iten şey nedir merak ettim bu yüzden takip ettim ki belki cesur olursunda varsa benimle ilgili problemin mesajla bildirirsin diye takip ettim
- 8 ay
Abi kızın babası yaşındasın sanırım evlatlık alacaksın o yüzden takip isteği attın
- 8 ay
@Prekursor2 iyide benim ordaki yaşım gerçek değilki
- 8 ay
@Prekursor2 Ayrıca ben ona kırıcı bişeyde söylemedim. gönderi sahibinede yardımcı olmak maksatlı yorum yazdım fakat yanlış anlaşıldım galiba hanım efendi gelir gelmez ön yargıyla başladı, sosyal platfromda tanımadığın insanlara böyle bencilce davranmak sence ne kadar doğru bişey
- 8 ay
@Prekursor2 ğwkqpqqlwğwkwğwwnwğwkwğwkwpwl
- 8 ay
@Sılossben benim bir terbiyesizliğim olmadı sanırım siz biraz kıskanç ve alıngansınız
- 8 ay
@Sılossben ne abazalığımı gördün mesela anlat lütfen
- 8 ay
@Sılossben bana karşı böyle öfkeyle neden davrandığını anlamış değilim
- 8 ay
@Sılossben ben kimseye yavşadığımı nedense biyerde görüp okuyamıyorum siz nerden okuyosunki lütfen söyleyin
- 8 ay
@Sılossben şu an hem kalbimi kırıyosun hemde zanda bulunuyosun ben kimseye yavşamadım
- 8 ay
@Sılossben şunu bilmeni isterimki ben asla sana bakmam sen beyni gelişmemiş daha toy cahilsin anladınmı sen bana mesaj yazsaydın seni sana daha iyi anlatacaktım
- 8 ay
@Sılossben yeter artık kes sesini kuzum
- 8 ay
@Sılossben ya çok eğlenceli bi profile sahipsin ben seni çözemedim yani beni seviyomusun sevmiyomusn 😆
- 8 ay
@Sılossben sen başka kızlardan artık kıskanmayasın diye değiştirdim
- 8 ay
@Sılossben şu türkçeyi katletmeden yazsan anlarım seni
- 8 ay
@Sılossben aaaa yine başladın ayıp ama ya yakışıyomu senin gibi bir prensese bu davranışlar
- 8 ay
Amcası genç kızı sal artık git hac kuralarına falan katıl ne bileyim ebru yap yaşına göre aktiviteler de var 🤗🤗
- 8 ay
@Prekursor2 ben onun amcası değilim abiside değilim ama sen benim babaannem olabilirsin bu kadar da kıskanç olma
- 8 ay
@Prekursor2 ne laf anlatıyon şu sbyancıya anlamıyo zaten
Direkt ayrıl bence o senden çoktan uaklaşmaya başlamış yani ilişkide her şey halledilir normalde ama gözü dışarı kayıyorsa halledilecek bir şey yok diye düşünüyorum ben
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayCanım benim konu bence sosyal medyadan gördüğü güzel kızlar 🫤kararsız kalmış belliki… sonra seninle pişman olurum diyor sanırım.. sosyal medya kactane yuva yıktı …. Maalesef aci gerçektiler… bırak gitsin böyle bir adamı
015 Yorumla
Soran8 ayTeşekkür ederim içtenlikle yazdığınız için.. şu an çok kötü bir durumdayım çünkü benim mesajıma görüldü atmıyor ama sosyal medyada kızları takipleşti ve bunu anlık olarak gördüm.. yani çok iyi değilim şu an gerçekten kalbin çok acıyor
Bırak gitsin dediniz bana yüz yüze mi konuşayım önce yoksa onun haberi olmadan mı her yerden sileyim yani nasıl bir yol izleyeyim
Cevap sahibi8 aySen hiç oralı olma umursamıyormuş gibi davran… yazma arama bakalım o neyapacak.. bekle derim.
Cevap sahibi8 ayBaktın olmuyor sende başkalarına bak..
Soran8 ayTamam dediğinizi gerçekten yapmaya çalışacağım.. ama işte içten içe hâlâ.. biliyorsun işte.. çok üzgünüm ya
Cevap sahibi8 ayAnlıyorum seni çok.., benimde eski nisanlim böyle yapmıştı 🥺 neler çektim psikolojim bozulmuştu onun yüzünden.. ama bak bugün evlendim eşimden memnunum. İyiki o olmamış diyorum
Soran8 ayYa, çok geçmiş olsun. Senin adına gerçekten sevindim. Ben ise ilk defa bir sevgililik süreci yaşıyorum ve Allah biliyor, niyetim tamamen ciddi.. ilerleyen zamanda onunla gerçekten bir yola girmekti.
Ama şimdi senden bir kardeşin gibi içten bir cevap istiyorum… Ne yapmam lazım? Bana her gün “günaydın, iyi geceler” mesajı yazan adam bir anda geri çekti kendini. Üç gündür çok isteksiz yazıyor ve bunu gerçekten hissediyorum.
Bilinçaltımda ondan ayrılmam gerektiğini biliyorum ama hâlâ çok seviyorum, bırakmak istemiyorum. Sence onun haberi olmadan mı uzaklaşayım, yoksa açıkça konuşup mu bitirmeliyim? Şu an gerçekten çok kararsızım… bir yandan benim peşimden koşmasını çok istiyorum
Cevap sahibi8 aySeni çok çok iyi anlıyorum canım 🥺 ben sa lak gibi peşinden koşmuştum o zamanlar.. sen yapma bunu derim erkekler kendini bisey sanıyor sonra 🫤 sen yazma dediğim gibi kendi keyfine bak süslen püslen foto paylaş. Pişman olan o olsun 😐
Soran8 ayBu durumdayken hiç fotoğraf bile paylaşacak halim yok ama.. Tamam teşekkür ederim 😭😞
Cevap sahibi8 ay🥺 biliyorum.. Böyle dedigime bakma insan o haldeyken bise yypaamiyor bende kabuğuma çekilmiştim…. Aylarca … calsiyormusun şu an bilmiyorum ama ise başla kafana dağılsın bende öyle yapmistim iyi gelmişti. Paranla alışveriş kendine bakım falan
Soran8 ayÇalışıyorum.. çalışırken de ağlamaklı oluyorum, iş arkadaşlarıma belli etmemeye çalışıyorum ama ben normalde çok neşeli güler yüzlü bir insandım şimdi tam tersi oldu herkes anladı 2-3 gündür.. bazı şeyleri ilk kez onunla yaşadım ben daha önce hiç sevgilim olmamıştı ben istememiştim çünkü ama başta bana o güven vermişti.. dışarıdan kendime baktığımda ben her konuda ondan daha üstün olduğumu biliyorum çevremdekiler de diyor güzellik para sağlık iş Allaha şükür her konuda evet ondan daha üstünüm ama ben bu konulara çok takılmamıştım onu da takılmadığını biliyordum hatta bilakis onun daha çok mutlu olacağını düşündüm benim gibi kaliteli bir insanın onunla beraber olmasından dolayı..
Cevap sahibi8 ayBilememdimki canım ya sen ondan sütün olduğumu gördüğü için erkek egosu 🙄 ya da gerçekten seytana uydu sosyal medyada kız peşine düştü.. bu deviri ilginç sevemedim. Ben 90 lari görmüş bir insan olarak çok özlüyorum eskiden gerçek aslar sevgile vardı şimdi kimin eli kimin cebinde belli değil.. hayırlısı olsun hakkınızda. Ama bak işim gücüm yerinde diyorsun karşına daha kimler çıkar… yolun basindasin. Daha kimler kimler hayatina girecek…
Soran8 ayBana dua et olur mu
Cevap sahibi8 ay🤲🏻 sen çok iyi bir kızsın yazmanda da belli canım . Ablam olarak umarım karşına yakına zaman en doğru kişi çıkar. Demekki o sana layık değilmiş her şerde vardır bir hayır unutma ❤️
Soran8 ayTeşekkür ederim siz de çok iyi bir insansınız bunu gerçekten hissettim sizinle konuşurken çok duygulandım.. sanki yanindaymissınız gibi hissettim. Allah sizi hep iyilerle güzelliklerle karsilastirsin inşallah.
Cevap sahibi8 ay🥺🤲🏻Aminn.. biz iyilerin kiymeti bilinmiyor maalesefyyx sende yazdıkça kendi hayatım önüme geldi.. hakkınızda hayırlı herzaman. Hayırlı günler 😇
- İnternet & Teknoloji konusunda 761 cevap paylaştı.
8 ayBence sor içinde şüphe ile yaşamaktansa bazen gerçekleri duymak daha sağlıklı olur , aldığın cevaba göre de ilişkine yön verirsin
10 Yorumla Muhtemelen kendinden soğutmak istiyordur ben ayrilamiyorum o ayrılsın çabası. Bitir kafan rahat olsun acabalarla ilişki yürümez..
00 Yorumla
8 ayArayış içine girmiş, senin bunu göreceğini, fark edeceğini, duyacağını bile bile. Seni umursamıyor yani
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 343 cevap paylaştı.
8 ayİnstagram ve benzeri alanlar olduğu sürece hem kadınlar hemde erkekler potansiyel aldatıcı konumunda olacaklar
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 633 cevap paylaştı.
8 ayBir çok şeyde olumlu şeyler söylerim ama bu durum kesin. Seni pek sevdiği yok. Yedekte tutacak ya da ayrılmak istiyor söyleyemiyor.
00 Yorumla
8 ayDaha ilişki bitmeden arayışa giriyorsa zaten kenarda beklettiği biri vardır. Yok ver kendi yoluna bak
00 Yorumla
8 ayO senden ayrılmadan sen ayrıl sevmek kadar sevilmek de iste 26 yasın daha neler cıkar karsına
00 Yorumla
8 ayAynen. Öyle yol ver gitsin zaten arayışa girdiyse o çocuktan bisey beklemen senin s**lakligin olur fjfnf
00 Yorumla
8 ayİlk çnce kendin sakinleştikten sonra bunu ona sorup konuşsan daha iyi olur, konuştuktan sonra bile aynı şekil devam ederse ayrıl derim ondan.
00 Yorumla
8 ayBen gideli buralara olanlar olmuşşşşş olanlar olmuşşşş. Hemen bşr program yazmam lazım. Herkes çok bunamış sanala sarmış...
00 YorumlaAynı şeyi yaşadım. Zaten bir insanın ilişkisi varken başka arayışa girmişse o iş yavaş yavaş biter. Son tartışmamızda uzatmadan bitirmiştim.
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 716 cevap paylaştı.
8 ayBence konuşamaya çalışma yani cinsellik için mi arayışta acaba
010 Yorumla
Soran8 ayYok cinsellik için değil bu konuda eminim. Bir erkek olarak neden böyle bir şey yaparsın.. karşında çok iyi güzel başarılı kaliteli bir kız varken neden arayış içine girersin bir erkek olarak bunu cevaplar mısın
- 8 ay
Yani tek olayım cinsellik olur bence yaşanmadığı için ama o da varsa en azından birşeyler oluyorsa belamı arıyorumdur yani yazdığın gibi bi kızsa bu aptalımdır
Soran8 ayEvet yazdigimdan hatta daha fazlasıyım övünmek için bunu söylemiyorum ama ben onu gerçek anlamda sevdim.. maddi olarak ben daha yüksek durumdayım ama bu beni rahatsız etmedi onu da rahatsız etmemiş bu konuyu konuşmuştuk benim için çünkü maddi çok önemli değil aklıma başka bir şey gelmiyor çünkü cinsellik de değil
- 8 ay
Cinsellik değilse o zaman belki de bu maddi olayı kafasına taktı grnel olarak erkekler böyle düşünür ezik hissetmiş olabilir siz kendi aranızda bu durumu aşarsınız ama dışarıdan millet laf söylerse vs. bunlar ağır gelmiş olabilir 2. Seçenekte seni elinde tutamaz diye düşünmüş olabilir ileriki zamanlarda diye geldi aklıma 3. Seçenek ailesel olabilir
Soran8 ayBenim onu çok sevdiğimi biliyor bana çok güveniyor zaten çünkü ben o güveni ona verdim hissettirdim. Yani sen kısacası arayıp sorma mı diyorsun
- 8 ay
Yani bencede bi farkına varsın kaybetme korkusu olsun baksana daha ne olacak bi erkeğin istediği herşeye sahipsin daha fazlası da vardır bence tek kişiye odaklanmak lazım ama yapmıyor
Soran8 ayKaybetme korkusu olsun dediniz ya onu nasıl şimdi yaşatabilirim yani ayrılarak mı yoksa sürekli meşgul olarak mı. Ayrıca bana vakit ayırdığınız için gerçekten çok teşekkür ederim🙏🏻
- 8 ay
Yani bence hemen cevap verme geç cevap ver soğuk yap ki anlasın birşeyleri yani senin neler yapabileceğini yaparsan ruhu bile duymayacağını anlaması lazım , konuşmak isterse en son neden böyle yapıyorsun diye sende anlatırsın sen arayıştaysan o zaman ben aptalmıyım bende ararım dersin içindekileri dök yani
Soran8 ayÇok güzel konuşuyorsun teşekkür ederim. Daha başka öğüt vermek istediğin fikirler varsa paylaşırsan çok sevinirim çünkü senin söylediklerinden gerçekten çok etkilendim ve huzurlu hissediyorum
- 8 ay
Rica ederim, ilişkinin detayları bilmek lazım daha fazla ona göre birşeyler söylenir zaten gene çözemediğin bişey olursa soru sorarsın sıkıktı yok her konuda
8 ayAyrılmak mı?
Üzgünüm ama o ilişki hiç başlamamış10 Yorumla
8 ayAyrıl. Uğraşmaya çalışma. Zaten anlamaz. Anlayacak biri zaten eklemez.
10 Yorumla
8 ayArayışa girdiğine göre yolu ver. Beklediği ilgiyi bulamazsa kuçu kuçu geri dönecek zaten.
11 Yorumla- 8 ay
Aynen. Öyle yol ver gitsin yavrum zaten dogruyu söylemiş zaten arayışa girdiyse o çocuktan olmaz
Sağlıklı ve doğru bilgileri buradan araman kadar sağlıksız bir durum yok
00 Yorumla
8 ayBence önce sor rahatsızlıklarını dile getir baktın düzelmiyor bastı tekmeği gitsin
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
8 ayKendine saygın varsa ayrılırsın öyle ucuz huylu bir sevilmez zaten at çöpe
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayAyrilalim de eğer hala seni istiyor ve seviyorsa Ztn ayrilmaman için arar sorar konuşur vs ama bir şey demezse kabul ederse felan Ztn çoktan bitir ayril
00 Yorumlakafayı yemişsiniz ya kendinize de mi saygınız yok sevmıyor işte seni
00 YorumlaYaşın da 26 olmuş zaten, hiç zaman kaybetmeden direkt ayrıl, bunlarla lise çağındayken uğraşılır.😂
00 YorumlaBitir. O seni kafasında bitirmiş sen kopar tüm baglari
04 Yorumla
8 ayZaman kaybetme sakın hesap sorma ben sana olan ilgimi kaybettim de ve ayrılmak istediğini söyle güçlü bir imajla ayrıl ondan o bunu hak ediyor.
10 Yorumlaayrılman en doğrusu bence. kendini değersizleştirme sakın. sen iyi bir kızsın belli ki ilişkine sahip çıkıyorsun. sana söyleyeyim ayrılınca acı çekeceksin 3-6 ay sonra da unutacaksın. naçizane
19 Yorumla
Soran8 ayŞu an duygusal olarak iyi değilim, dünden beri ağlıyorum ve uyuyamadım. Başta her şey çok güzel gidiyordu ama son zamanlarda mesajlarıma cevap vermemeye, planlarına beni dahil etmemeye başladı. Hatta bir gün “bir arayayım dedim, seni de aradan çıkarmış olayım” dedi, bu beni çok kırdı.
Tanıştığımızda bana “senin bana bakacağını düşünmemiştim, çok güzelsin” demişti. Herkes de bana neden ondan hoşlandığımı soruyor ama ben maddiyata değil kalbe bakan biriyim. Şimdi sadece çok üzgünüm… Onun benden neden soğuduğunu ya da gerçekten soğuyup soğumadığını anlayamıyorum.
Soran8 ayTeşekkür ederim bana vakit ayırdığınız için Allah inşallah kalbime huzur versin çünkü iyi hissetmiyorum.. dediklerinizi yapmaya çalışacağım.. kendime odaklanmaya çalışacağım onunla artık ilgilenmeyeceğim.. teşekkür ederim tekrardan sizinle konuşmak iyi geldi
- 8 ay
bır ablan olarak benı dınle kendının degerını bıl merkeze kednını al bu tıplerı ayat cok guzel mavederler lutfen degısmez o aynısını yasadım hayatım karramıstı cok ıhanet etmıstı en sonunda gtttı sıldım sonra aldattıgı kısıyle evlenmıs hayata kusturmustu sakın benı karıyrıne odaklan agada sensın pasada sensın daa cok egncsın yıların emeklerın cop olamasını ıstemyoorsan gercekten basında yol ver daha ıylere layıksın bacım. bır dost tfsıyesı olarak ıster abla olarak
- 8 ay
cynku burnu yere duse almayan egoıst narsssıt tıplerden
Soran8 ay@yaralkalp38 teşekkür ederim çok zor olacak benim için çok zor.. çok çaresizim
- 8 ay
Sakin onu tejkmeyi at gitsin hicbircinsimin uzulmrdini istemem ywzik gençliğine
- 8 ay
Böyle narsstler şeytan oldukları ikiyuzleri vardır bir aydınlık bir karanlık lütfen hayatını mHvetmesine izin verme Allah yar ve yardımcın olsun
Gizli Üye(25-29)8 ayAman ayrıl lafını bile etme. Başka kızları niye eklesin ki hem sen varken demek ki seni önemsemiyor. Seni önemsemeyeni sende önemseme.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aySenle alakası yok. Erkekler genelde böyledir, yapıları böyle. Kabul edemiyorsan o zaman hiç sevgili yapmaman lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayArayışta yani bi erkek başka ne için ekler sevgilisi varken
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayKonuşmaya çalışın bence. En azından bitecekse de sağlıklı şekilde bitsin.
00 Yorumla
8 aySeven insan intasina kız eklemez seven insan hergün her vakit seninle vakit geçirmek ister bence ayrıl daha iyisine layıksın
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayBu ilişki bitmiş uzatmaları oynuyo adam seni takmıyo anlattıklarına bakılırsa yeni birini bulunca şutlayacak seni bunu arayışa girip yeni kızları takip etmesinden anlayablirsin ki fark etmişsin de zaten
00 Yorumla
8 ayEklediği kızlar akrabalarıdır hemen yanlış düşünmeyin ilişkinizi sağlam temeller üzerine inşa edin
01 Yorumla
Soran8 ayYok akrabası değil ben biliyorum takip ettiği kızlar alakasız kişiler yani bir şey daha oldu ben hayatına onun girdikten sonra bir kızla takipleşyordu o kızı da takipten çıktı karşılıklı sonra yakın bir zamanda baktım yine beraber takipleşiyorlar
8 ayAyrıl kesinlikle. Kendin yazmışsın arayış içinde diye, sen yoksun artık.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı. Biraz bekle bakalım ne olacak
10 Yorumla
8 ayKulanma tarihi bitmiş bacım 3 ay kuralinda defolu çıktı
00 YorumlaSorsan inkar edip seni suçlayacak. ayril nedenini söyleyip 👍
00 YorumlaAyrıl bence baksana başka kız arıyormuş zaten seven kişi başkasını gözü görmez
00 YorumlaAyril bence eğer içinde kötü bi hiss varsa ayrıl allahın işi belki daha iyilerine layıksın
00 YorumlaM@l mısın sen ya sorim mi diyo bide
30 Yorumla
8 aySoracağın kadar ucuzlayacak mısın
12 Yorumla- 8 ay
Fazlasıyla hemde
Soru sağlıklı değil ki
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 430 cevap paylaştı.
8 aySen varken başka kız ne gerek
00 Yorumla
8 aysen de erkekleri ekle
00 Yorumla
8 ayBence eklediği kızları sor
00 Yorumla
8 ayİhanetin affı olmaz
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 512 cevap paylaştı. Önce bi sor tatmin olmazsan bas tokatı gitsin
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 758 cevap paylaştı.
8 ayAl işte 😏 yıldırıyor böyle erkekler.
00 Yorumla - Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > 3 aylık sevgilim Instagram’da arayış içine girmiş. Eklediği kızları mı sorsam yoksa ayrılsam mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer