Whatsap son görülmeyi açsam mı beklesem mi sosyal medyada istek atsam mı beklesem mi sizce?

Sevgililiğimizin başında hatta olmadan önce de whatsapp son görülmeme çok karışırdı bende ona kızınca kapatırdım o sıralar istemdiğim bir ilişkiydi zamanla sevdim aşık oldum bu defa da onun kıskançlıkları gitti umursamıyor hiçbirşeyi şimdi de ben istiyorum ne sosyal medya da takip ediyor beni nede çevrimiçi olup olmama mı geçen ayrılmıştık numarasını sildim son görülmeyi de kapattım hayatımda ondan başkası olmadığından umursamadım whatsapp şimdi yine barıştık iki gündür ne bana sosyal medyadan istek atıyor son görülmem kapalı nede aç diyor daha önce ben açıyordum onun için bende bakmak için gizliden ona bakıyorum acaba şu an açsam mı yoksa beklesem mi sosyal medyada istek atsam mı ondan mı beklesem o atmaz ama
Whatsap son görülmeyi açsam mı beklesem mi sosyal medyada istek atsam mı beklesem mi sizce?
Cevapla