Türk telekom hala çoğu yere hızlı internrt veremiyor niye?

Arkadaşlar eski oturduğum binaların altyapılarını sorguladım çoğu yerde santral mesafesi çok ve vdsl yeterince hız alınamaz ki. 2025 Türkiyesinde bu hızlar ne cidden?

Türk telekom hala çoğu yere hızlı internrt veremiyor niye?
Cevapla