Hüç mesaj attığınız birinin yazdığı cevabı açmaya korktuğunuz oluyor mu?

Eski sevgilimle cumartesi günü buluştuk. Cumartesi gününden beri yüz tane mesaj attım. Bıktı dün zorla cevap vermek zorunda kaldı artık. Velhasıl kelâm şimdi cevabını açmaya çekiniyorum. Evet ben çok aşığım 17 yıldır o değil.
Hüç mesaj attığınız birinin yazdığı cevabı açmaya korktuğunuz oluyor mu?
Cevapla