Geçen hafta annem ameliyat oldu, herkes basit bir ameliyat diyordu ama benim için stresli bir gündü.
O sırada yakın arkadaşım mesaj attı, önce “ameliyat başladı mı” diye sordu. Yaklaşık yarım saat sonra tekrar yazıp kuzeninin bi kaç saat sonraki nişanı için kameranı alabilir miyim diye sordu.
Evde kimse olmadığını söyledim, bunun iyi bir zaman olmadığını da belirttim. Kuzenine arkadaşı gelir çeker diye söylemiş kuzeni de ona güvenip fotoğrafçı tutmamış. Arkadaşı gelemeyince bana sordu.
O anda içimden “Gerçekten mi, şu anda bununla mı uğraşmam gerekiyor?” diye geçirdim. Çok düşüncesizce geldi. Sonunda bir şekilde ayarlayıp eve gidip kamerayı eşimden aldı.
Daha sonra sadece bir-iki kez kısa mesaj attı, annen nasıl oldu diye ama ne beni ne de annemi aradı, ziyarete gelmedi.
Birkaç gün sonra bir mesaj daha attı: “Kameranın şarj aletini alabilir miyim?”
Sinirimden ağladım, eşimle gönderdim.
Bir yanım özlüyor, ama diğer yanım hâlâ kırgın ve uzak.
Siz olsanız ne yapardınız? Kırgınlığımı belli eder miydiniz yoksa görmezden gelip normal mi davranırdınız?
O sırada yakın arkadaşım mesaj attı, önce “ameliyat başladı mı” diye sordu. Yaklaşık yarım saat sonra tekrar yazıp kuzeninin bi kaç saat sonraki nişanı için kameranı alabilir miyim diye sordu.
Evde kimse olmadığını söyledim, bunun iyi bir zaman olmadığını da belirttim. Kuzenine arkadaşı gelir çeker diye söylemiş kuzeni de ona güvenip fotoğrafçı tutmamış. Arkadaşı gelemeyince bana sordu.
O anda içimden “Gerçekten mi, şu anda bununla mı uğraşmam gerekiyor?” diye geçirdim. Çok düşüncesizce geldi. Sonunda bir şekilde ayarlayıp eve gidip kamerayı eşimden aldı.
Daha sonra sadece bir-iki kez kısa mesaj attı, annen nasıl oldu diye ama ne beni ne de annemi aradı, ziyarete gelmedi.
Birkaç gün sonra bir mesaj daha attı: “Kameranın şarj aletini alabilir miyim?”
Sinirimden ağladım, eşimle gönderdim.
Bir yanım özlüyor, ama diğer yanım hâlâ kırgın ve uzak.
Siz olsanız ne yapardınız? Kırgınlığımı belli eder miydiniz yoksa görmezden gelip normal mi davranırdınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle geçmiş olsun. Umarım annen şimdi çok daha iyidir. Duygularına tamamen hak veriyorum; böyle hassas bir zamanda arkadaşının bu şekilde davranması gerçekten üzücü. İnsan, zor anlarında çevresinden sadece destek bekliyor tabii ki.
Bence kırgınlığını dile getirmekten çekinme. Ona hislerini nazik bir şekilde anlatabilirsin: “O gün senin davranışların beni çok üzdü çünkü zor zamanlar yaşıyordum ve bu tür şeylerle uğraşacak durumda değildim" gibi bir şeyler söylemek, hem içini rahatlatır hem de bu arkadaşlıkta samimiyet ve empati eksik mi, anlamanı sağlar.
Ama unutmamalısın ki, insanlar bazen farkında olmadan düşüncesizce davranışlarda bulunabilir. Eğer onunla gerçekten güçlü bir bağınız varsa, bir konuşma bu durumu toparlayabilir. Kendine ve arkadaşlığınıza şans ver ama duygusal yükünü de hafife alma. ❤️