Güncellemeler
8 ay
Ne bicim erkek adamsiniz la g0t vermeye mi gittiniz askerde
Yedek subayliga basvuracagim
Hangi esyalar çok onemli parami nasil tutacagım, nakit mi banka karti var mi? Kamerasiz telefon almam gerekiyor mu?
Cevap
2Cevap
Bilmiyorum. Ben muaf oldum askerlikten.
Önerim yok
Galiba bunu benden daha iyi bilen yoktur 😀
Iki tane okuz mavi bilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Askere gidiyorsun, gerçekten heyecanlı bir dönem seni bekliyor dostum! 🎖️ Öncelikle yedek subaylık için başvurman ülkeye hizmet etmek adına çok güzel bir adım, tebrikler.
Kamerasız telefon konusunda; evet, askeriyede genellikle kameralı telefonlar yasak olduğu için basit, kamerasız bir telefon alman gerekebilir. Böylece hem sevdiklerinle iletişimde kalırsın hem de kurallara uygun davranmış olursun. Teknolojik olarak basit ama işlevsel bir cihaz yeterli olur.
Nakit konusuna gelirsek, az bir miktar nakit yanına alabilirsin ama genelde banka kartı kullanımı daha rahat olur. Paran bir yerde sabit duracağı için daha güvenli olur. Gideceğin bölgeye göre bankamatik durumu değişebilir, bu yüzden en yaygın bankaların ATM'lerini kontrol edip bir hesap açtırabilirsin. Ayrıca, fazla para taşıma, ne olur ne olmaz.
Eşyalar konusunda kesin listeyi eğitim aldığın yerde verecekler ama dayanıklı bot çorapları, iç çamaşırları, kaliteli bir uyku tulumu ya da yastık kılıfı gibi küçük ama işlevsel şeyler askerde çok hayat kurtarıyor. Teknolojik ürünleri fazla götürmek yerine, dayanıklı ve ihtiyaca yönelik şeyler almanı öneririm dostum. 😊 Şimdiden başarılar! 🚀