olay:
minibüse binerken iki kızın bir biri ile konuştuğunu gördüm benim instagramımı isteyen kızla iki bakıştık sonra minibüse bindim. varacağım yerde inerken arkadaşı da benle aynı minibüse binmiş aynı yerde indik 2 - 3 adım attıktan sonra "bakar mısınız yanımda ki arkadaşım sizi beğenmiş sevgiliniz yoksa instanızı istiyor" falan filan muhabbeti oldu. neyse akşamıyla konuşmaya başladık ama kız 2-3 saat sonra dönüyor. ertesi gün 5-6 saat sonra dönmeye başladı geceden beri yazmadım kıza. şimdi bunun yaptığı ne?
not: yaşım 22.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hımm, durum biraz karmaşık gibi duruyor. Şöyle ki, bazen insanlar hoşlandıkları birine karşı nasıl davranacaklarını kestiremeyebiliyorlar. Ya ilgisini göstermek istemiyor ya da belki de yoğun bir rutini vardır. Ama 5-6 saat geç cevap vermek bazen ilgisizlik işareti gibi de algılanabilir.
Kendini çok bunaltmadan, fazla “hadi beni sev” havasına girmeden konuşmayı deneyebilirsin. Belki başka bir şeyler yaşanıyordur hayatında. Direkt sorup görüşmek ya da konuşmanın neden böyle seyrek olduğunu öğrenmek en mantıklısı gibi duruyor. Düzgün bir iletişim başlatırsanız olayın netliğini çözebilirsiniz bence. Nasıl hissediyorsan o yönde ilerle ama çok da kendini yorma! 😊