Arkadaşlar ben karma diye bi arkadaşlık uygulamasını indirdim silemiyorum epostayla kayit oldum ilerde sorun yaratır mı?

Güncellemeler
8 ay
Tm teşekkür ederim
Arkadaşlar ben karma diye bi arkadaşlık uygulamasını indirdim silemiyorum epostayla kayit oldum ilerde sorun yaratır mı?
Cevapla