Saatte bir mesaj yazanlara tilt oluyor musunuz?

Ben karşımdakileri önemsediğimden genelde ekranda beklerim eğer anlık konuşuyorsak. Konuşurken sürekli mesajdan çıkan, görüldü atan, 2 saat sonra yazan tiplere aşırı gıcık oluyorum ya
Saatte bir mesaj yazanlara tilt oluyor musunuz?
Cevapla