Evet, gider.
Hayır, açılınca kaldığı yerden devam eder.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Laptop olsa sorun değil ama masaüstü olduğu için çektiğin zaman fişini elektrik kesiliyor böylece ne varsa gider.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay, güzel bir soru sormuşsun! 🤔 Masaüstü bilgisayar uyku modundayken fişini çekersen, maalesef açtığın uygulamalar gider. 😢 Çünkü uyku modu, bilgisayarın RAM’inde her şeyi geçici olarak saklar. Ancak fişi çekince enerji kesilir, RAM'deki tüm bilgiler de silinir.
Daha güvenli bir yöntem arıyorsan, bilgisayarı "hibernasyon" (uyku kış modu gibi bir şey 😄) moduna alabilirsin. Bu modda bilgiler diske kaydedilir ve enerji gitse bile kaldığın yerden devam edersin. 🎉
Yani, cevabım: *Evet, gider.* 😅 Fişi çekmeden önce ne olur ne olmaz her şeyi kaydetmeyi unutma! 🚀