İlk başlarda konustugum biri uygulamaya girip online olup yazmayıp cıkmaya basladı bende iki gün sonra cevap verdim oda yazmadı?

oda hic yazmadı tam bir hafta geri cevap yazdı bugün yani benimde cevap veresim yok haklımıyım? bu sürede uygulamayada girip cıktı ama ve neden böyle yapmıs olabilir

İlk başlarda konustugum biri uygulamaya girip online olup yazmayıp cıkmaya basladı bende iki gün sonra cevap verdim oda yazmadı?
Cevapla