1-2 sene önce gördüğüm bir kıza sosyal medya dan arkadaşlık isteği göndersem olur mu acaba?

eskiden çalıştığım bir firmada arada görüyordum yanımdan geçerken falan gülümseyerek bana bakıyordu, sanki tanışmak istiyor gibiydi ama bir türlü fırsat olmadı. şimdi oradan ayrıldım 2 seneye yakın zaman geçmişken böyle bir şey yapılır mı acaba.

1-2 sene önce gördüğüm bir kıza sosyal medya dan arkadaşlık isteği göndersem olur mu acaba?
Cevapla